logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۰۷۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان خبرداد

غربالگری بیش از 14000 خانوار توسط بسیج جامعه پزشکی استان زنجان

غربالگری-بیش-از-14000-خانوار-توسط-بسیج-جامعه-پزشکی-استان-زنجان
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان گفت: بسیج جامعه پزشکی استان زنجان تا کنون بیش از 14 هزار و 70 خانوار زنجانی را غربالگری کرده است.

مشهود تقیلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی استان زنجان در ایام کرونا، اظهار داشت: جامعه پزشکی استان زنجان از ابتدای انتشار ویروس کرونا در خدمت مردم بوده و خدمات رسانی لازم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه در پیک چهارم بیماری کرونا نیز بسیج جامعه پزشکی همواره در صحنه است، خاطرنشان کرد: خدمات لازم به بیماران در بخش‌های مختلف انجام می‌شود.

این مسئول بیان داشت: 25 تیم پزشکی با 125 همکار با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان همکاری می کند که در بخش های غربالگری، توزیع بسته های معیشیت و حمایتی و نظارتی

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در پیک چهارم کرونا، 14 هزار و 70 خانوار توسط بسیج جامعه پزشکی استان زنجان غربالگری شده است، ادامه داد: 23 هزار و 400 بسته معیشتی نیز توزیع شده است.

تقیلو خاطرنشان کرد: با همکاری پایگاه‌های بسیج فعالیت‌های بیمار یابی و غربالگری از سوی تیم‌های بسیج جامعه پزشکی در استان زنجان انجام می‌شود.

وی از توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: در حال حاضر جمع‌آوری بسته‌ها انجام می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: خدمات جامعه پزشکی به جامعه هدف ارائه می‌شود و این گروه‌ها در مناطق محروم استان زنجان نیز خدمات رسانی لازم را انجام می‌دهند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر