logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۰۶۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان خبرداد

ساخت مستند خردسالترین شهید کشور در زنجان

ساخت-مستند-خردسالترین-شهید-کشور-در-زنجان
معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فیلم مستند معرفی خردسالترین شهید کشور نیز ساخته می‌شود که برنامه‌ریزی اولیه انجام و با کارگردان این مجموعه رایزنی شده است.

جعفر گنج خانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان عضو دو کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان کنگره 3535 شهید استان زنجان است و فعالیت‌های متنوعی در قالب این کمیته‌ها تا زمان برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان اجرایی می‌کند.

وی با بیان اینکه جلسات مشترکی در قالب این دو کمیته برگزار شده است، افزود: برنامه شهید پژوهی در مدارس استان زنجان آغاز شده و اجرایی می‌شود.

این مسئول هر مدرسه را متولی معرفی یک شهید به سایر مدارس استان زنجان عنوان کرد و گفت: یادواره‌های شهدای دانش‌آموز نیز تا زمان برگزاری کنگره ملی شهدا در استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از معرفی شهدا در تابلو اعلانات مدارس در سال تحصیلی جدید در صورت حضوری بودن مدارس خبرداد و گفت: مشارکت در چاپ و انتشار زندگینامه دو شهید از دیگر برنامه‌های این کمیته‌ها محسوب می‌شود.

گنج خانلو با اشاره به چاپ و نشر دایره المعارف شهدای دانش‌آموز استان زنجان، یادآور شد: فیلم مستند معرفی خردسالترین شهید کشور نیز ساخته می‌شود که برنامه‌ریزی اولیه انجام و با کارگردان این مجموعه رایزنی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز روزانه به نام شهدا ختم قرآن در فضای مجازی و شبکه شاد اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به همکاری تشکل‌های دانشجویی برای اجرای برنامه‌های کنگره 3535 شهید استان زنجان، گفت: کلاس‌های درس به نام شهدا در استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بیان داشت: همچنین مراسم درختکاری به یاد شهدای دانش‌آموز و فرهنگی انجام و قرار است برنامه‌های ادبی، قصه‌نویسی و خاطره نویسی در خصوص نقش فرهنگیان در دوران دفاع مقدس  نیز برگزاری شود که تا کنون چندین خاطره جمع‌آوری شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر