logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۰۶۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق اصناف استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا:

محدودیت های کرونایی واحدهای صنفی را با مشکلات بانکی مواجه کرده است

محدودیت-های-کرونایی-واحدهای-صنفی-را-با-مشکلات-بانکی-مواجه-کرده-است
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به مشکلات بانکی واحدهای صنفی در اثر اعمال محدودیت های کرونایی گفت: این موضوع در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان مطرح شد اما هنوز تصمیمی برای رفع این مشکلات اتخاذ نشده است.

 سید محمود موسوی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به مشارکت خوب اصناف از دستورالعمل‌های ستاد کرونای استان زنجان به منظور جلوگیری از شیوع کرونا اظهار کرد: اصناف در حد توان با ستاد کرونای استان مشارکت دارند و تا به امروز به دلیل شیوع کرونا واحدهای خود را همچنان در حالت تعطیلی نگه داشته‌اند.

وی تصریح کرد: در برابر این مشارکت عالی، اصناف حداقل انتظاری که از  مسئولان دارند جلوی برگشت چک‌های اصناف را بگیرند چرا که در این وضعیت تعطیلی واحدهای صنفی به ویژه واحدهای استیجاری متحمل خسارت‌های زیادی می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید بر اینکه ادامه تعطیلی‌ها به تصمیم ستاد کرونای استان بستگی دارد افزود: بر اساس اظهارات ستاد کرونای استان زمان پايان محدودیت ها قابل پیش بینی نیست.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم قضاوت منصفانه ای داشته باشیم اصناف از لحاظ مسائل بانکی با مشکلات زیادی رو به رو هستند.

موسوی با بیان اینکه موضوع مشکلات بانکی اصناف در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان مطرح و به بلا اثر بودن برگشتی چک ها تاکید شد ادامه داد: هنوز این موضوع به تصویب نرسیده و قرار است برای حل این مشکل با حضور شورای هماهنگی بانک ها تصمیم گیری شود که این موضوع حداقل خواسته واحدهای صنفی استان زنجان است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه به جد بر فعالیت واحدهایی که در گروه یک قرار دارند نظارت می شود افزود: واحدهایی که محدودیت کرونایی را رعایت نکنند برخورد می شود که در این راستا چندین مورد در استان زنجان داشتیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر