logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۰۶۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

جوانان، بخش عمده‌ای از تلاشگران عرصه مقابله با کرونا را تشکیل می‌دهند

جوانان،-بخش-عمده‌ای-از-تلاشگران-عرصه-مقابله-با-کرونا-را-تشکیل-می‌دهند
استاندار زنجان با اشاره به گذشت بیش از 14 ماه از شیوع ویروس کرونا گفت: تلاش‌های فراوانی برای مدیریت و مقابله با این بیماری انجام شده که بخش عمده‌ای از این تلاش‌ها توسط جوانان صورت گرفته است.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان اظهار داشت: 3 هزار نیروی بسیجی برای مدیریت کرونا ویروس به کار گرفته شده که 100 درصد آن‌ها جوانان هستند و بیش از 7 هزار همیار سلامت بدون چشم‌داشت در خدمت مردم هستند که اکثر آن‌ها را جوانان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم تلاش‌های فراوان، اکثر شهرهای کشور و 5 شهر استان زنجان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، ابراز کرد: از جوانان استان زنجان می‌خواهم این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

حقیقی افزود: به مدت 10 روز باید محدودیت‌های مربوط به شهرهای قرمز را به طور مطلق اجرا کنیم که جوانان می‌توانند در این زمینه کمک کرده و بهترین سفیران برای بهبود وضعیت کرونایی هستند.

استاندار زنجان با تاکید بر ضرورت تدوین برنامه عملیاتی برای حوزه جوانان گفت: در این برنامه باید واقعیت‌ها مشخص شود، ابتدا و انتهای کار برای حصول نتیجه مشخص شود و باید به سمت نظم و نظام حرکت کرده و طرحی تدوین کنیم که اهداف سال جاری در آن مشخص باشد.

وی با بیان اینکه مدیران مربوطه در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان گزارش دهند، افزود: جوانان باید بدانند در حوزه تسهیلات، تولید، اشتغال، مسکن و سایر موارد چه کارهایی برای آن‌ها انجام شده و چه کارهایی قرار است انجام شود.

علی خلیلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری منظم جلسات ساماندهی جوانان استان و شهرستان‌ها در سال 99 گفت: زنجان، جزء 5 استانی است که بیشترین جلسات را در سال گذشته برگزار کرده و به تعهدات خود عمل کرده است.

وی اظهار داشت: راهبری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان برای سال جاری تشکیل شده و موضوعات متعددی به‌خصوص از بیانیه گام دوم انقلاب که در ستاد باید مطرح شود ابتدا به صورت هیات‌های اندیشه‌ورز و متناسب با موضوعات به صورت کارشناسی، تشکیل شده و سپس در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح خواهد شد.

خلیلی با اشاره به شعار سال 1400 گفت: اگر مانع‌زدایی‌ها از تولید به درستی و پشتیبانی‌ها از تولید به موقع انجام شود، بخش اعظم مشکلات جمعیت جوان استان زنجان (326 هزار و 700 نفر 18 تا 35 ساله) به‌ویژه در بخش اشتغال، حل می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر