logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۰۶۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس هیات کُشتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

2 مقام پنجمی در مسابقات انتخابی کشتی آزاد جوانان نصیب زنجان شد

2-مقام-پنجمی-در-مسابقات-انتخابی-کشتی-آزاد-جوانان-نصیب-زنجان-شد
رئیس هیات کُشتی استان زنجان با بیان اینکه 2 مقام پنجمی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان نصیب این استان شد، گفت: هرچند هیچ کشتی‌گیری از زنجان به تیم ملی راه نیافت اما کسب این مقام‌ها بدون حتی یک روز تمرین، بسیار فوق‌العاده است.

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری 4 مسابقه انتخابی تیم‌های ملی کشتی نوجوانان و جوانان کشور در رشته‌های آزاد و فرنگی طی فروردین‌ماه سال جاری اظهار داشت: کشتی‌گیران زنجانی، جواز حضور در تیم‌های ملی را به دست نیاوردند اما کسب 2 مقام پنجمی در کشتی آزاد جوانان، بسیار فوق‌العاده بود.

وی خاطرنشان کرد: این مقام‌ها توسط امیرحسین کثیرلو در وزن 70 کیلوگرم و علیرضا پیری در وزن 97 کیلوگرم به دست آمد.

محمدی با بیان اینکه کشتی‌گیران زنجانی حتی یک روز هم قبل از اعزام به مسابقات، تمرین نکرده بودند، افزود: کسب 2 مقام پنجمی با این شرایط، بسیار فوق‌العاده و امیدوارکننده است.

وی ابراز کرد: علی‌رغم اینکه کشتی‌گیران زنجانی در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کرده‌ بودند اما متاسفانه ستاد کرونا استان مجوز تمرین برای این ورزشکاران صادر نکرد.

رئیس هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه کشتی در زنجان بیش از یک سال است که تعطی شده است، گفت: مجوز تمرین کشتی‌گیران زنجانی در حالی صادر نشد که سایر استان‌ها تمرین می‌کردند حتی یک روز هم تمرین ورزشکاران آن‌ها تعطیل نشده است.

وی اظهار داشت: سلامتی مردم و ورزشکاران، مهم است اما باید تمهیداتی اتخاذ می‌شد تا حداقل کشتی‌گیران زنجانی شرکت‌کننده در مسابقات انتخابی تیم ملی از تمرین، بازنمی‌ماندند.

محمدی با تاکید بر اینکه کسب 2 مقام پنجمی در این شرایط، بسیار مهم و فوق‌العاده است، خاطرنشان کرد: بعد از کسب مقام دوم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد توسط میثم نصیری در سال 88 کشتی‌گیران زنجانی، مقامی به دست نیاورده بودند و در این مسابقات نیز مقامی کسب نکردند اما همین 2 مقام پنجمی نیز فوق‌العاده است زیرا مسابقات انتخاب تیم ملی به مراتب سخت‌تر از مسابقات قهرمانی کشور است.

وی یادآور شد: با توجه به سهمیه‌هایی که به 10 استان برتر کشور داده بودند، کار کشتی‌گیران را سخت کرده بود.

محمدی ابراز کرد: با وتجه به اینکه این 2 کشتی‌گیر در سال آینده نیز در سن جوانان خواهند بود این قول را میدهیم که سال بعد بر روی سکو می‌روند.

رئیس هیات کشتی استان زنجان گفت: یک مقام هفتمی نیز توسط محمد رزاقی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان به دست آمد.

وی در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی که قرار بود اواخر فروردین در زنجان برگزار شود، خاطرنشان کرد: ستاد مبارزه با کرونا استان، مجوز برگزاری این مسابقات را هم نداد و این مسابقات، لغو شد.

محمدی افزود: در صورتی که ستاد کرونا مجوز برگزاری را صادر کند، آمادگی برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی را داریم.

به گزارش موج رسا؛ مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور به ترتیب در روزهای 15 و 18 فروردین سال جاری در رامسر و سنندج و مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان کشور نیز به ترتیب در روزهای 21 و 23 فروردین در تهران و شیراز برگزار شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر