logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۰۶۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه اقتصاد مقاومتی زنجان مطرح شد؛

۱۰ پروژه اقتصاد مقاومتی امسال در زنجان اجرایی می‌شود

۱۰-پروژه-اقتصاد-مقاومتی-امسال-در-زنجان-اجرایی-می‌شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده،۱۰ پروژه اقتصاد مقاومتی امسال در استان زنجان اجرایی می‌شود.

به گزارش موج رسا; رامین میرزایی در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان، اظهارداشت: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در سال جاری در بخش‌های مختلف اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶۸ عنوان پروژه احصا و در نهایت ۱۰ عنوان در ستاد اقتصاد مقاومتی کشور تایید شد و قرار است در استان اجرایی شود، افزود:  از این تعداد ۵ پروژه مربوط به سازمان صنعت و معدن و ۵ پروژه تیز از سوی جهاددانشگاهی، دانشگاه زنجان، میراث فرهنگی و پارک علم و فنآوری اجرایی می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: منابع یارانه ای در قالب تسهیلات هنوز به این پروژه‌ها اختصاص نیافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان یادآورشد: ۲۶ پروژه جهش تولید در سال گذشته تعریف شد که ۱۲ پروژه مربوط به سازمان صمت بود و مابقی را چندین دستگاه اجرایی برعهده داشتند.

میرزایی خاطرنشان کرد: ۹ پروژه از پروژه‌های جهش تولید افتتاح شد که ۴۲ درصد پروژه‌های جهش تولید استان را شامل می‌شد و قرار است تا پایان فرودین ماه ۶ پروژه هم افتتاح شود.

وی گفت: با گذشت بیش از یک سال هنوز بانک‌های ملی، صنعت و معدن، کشاورزی و تعاون هنوز تفاهم‌نامه‌ای منعقد نکرده‌اند.

رئیس سازمان صمت استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: نهضت ساخت داخل مورد توجه در اجرای پروژه‌های اقتصادی است که زنجان در کنار چهار استان کشور ۵۵ درصد ساخت داخل را انجام داده است.

فغفوری ادامه داد: رتبه بندی تسهیلات رونق تولید در کشور اعلام شد که استان زنجان رتبه سوم را کسب کرده است که برای ۱۸۰ پرونده تسهیلات پرداخت شده است.

وی یادآور شد: امسال ۱۱ پروژه از سوی سازمان صنعت و معدن استان زنجان برای اجرا ارائه شد که تنها ۵ درصد آن مورد موافقت قرار گرفت.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر