logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۰۶۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

ماموریت‌های محوله کنگره 3535 شهید استان زنجان را اجرایی می‌کنیم/ نصب عکس و وصیت‌نامه شهدا در محلات

ماموریت‌های-محوله-کنگره-3535-شهید-استان-زنجان-را-اجرایی-می‌کنیم-نصب-عکس-و-وصیت‌نامه-شهدا-در-محلات
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: همه ماموریت‌ها و برنامه‌های کمیته بانوان کنگره 3535 شهید استان زنجان تا زمان برگزاری کنگره شهدا اجرایی می‌شود.

ماهرخ بلوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به همکاری امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با کنگره 3535 شهید استان زنجان،اظهارداشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا زمان برگزاری کنگره 3535 شهید استان برنامه‌ها و ماموریت‌های محول شده به این کمیته در استان اجرایی می‌شود.

وی از اجرای برنامه قصه‌گویی کودکان و راه‌اندازی پویش کتابخوانی با محوریت معرفی شهدای زنجان تا زمان اجرای کنگره خبرداد و گفت: جشنواره تئاتر و سرود نیز به همین مناسبت برگزار و برگزیدگان در کنگره به اجرای برنامه می‌پردازند.

این مسئول بیان داشت: شناسایی مادران، دختران و همسران شاخص استان زنجان، غبارروبی مزار شهدا، معرفی شهدای زن از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای کنگره 3535 شهید استان زنجان است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از جمع‌آوری کمک‌های مومنانه و توزیع جهیزیه به نیابت از شهدای استان خبرداد و گفت: نمایشگاه خاطرات همسران شهدا و مسابقه از کتاب "آنسوی ماه" ویژه شهدای زن زنجان از برنامه‌های کمیته بانوان کنگره 3535 شهید استان زنجان است.

بلوری با بیان اینکه با مادران، همسران و فرزندان شهدا در روز  تولد شهیدشان دیدارهایی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های جدید الاحداث بسیج استان زنجان به نام شهدای زن مزین می‌شود.

وی از نصب عکس و وصیت‌نامه شهدا در محل زندگی خانواده شهدا خبرداد و گفت: تکمیل بانک اطلاعاتی بانوان شهیده که شامل41 زن شهیده و 73 جانباز می‌شود از دیگر اقدامات این کمیته محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به برنامه های برگزار شده در سال گذشته در راستای فعالیت کمیته بانوان کنگره 3535 شهید استان زنجان، گفت: کنگره 17 هزار شهید زن کشور، دیدار با خانواده‌های شهدا و غباروربی مزار شهدا از برنامه‌های اجرا شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان از نامگذاری پارک بانوان غرب و برخی معابر در شهرستان‌ها به نام شهدای زن در سال گذشته خبرداد و گفت: درختکاری به نام شهدای زن و برگزاری برنامه خاطره‌گویی از اقدامات انجام شده است.

بلوری با بیان اینکه بهسازی یادمان شهدای 9 شهریور و برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت و یادواره شهدای زن در شهرستان‌های استان در سال گذشته انجام شد، بیان داشت: خاطره گویی شفاهی، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و رویداد کارآفرینی زنان شهر من از دیگر برنامه‌های اجرا شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر