logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۰۶۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

رئیس‌جمهور به عنوان مسئول اجرایی باید پاسخگوی وضعیت موجود کشور باشد

رئیس‌جمهور-به-عنوان-مسئول-اجرایی-باید-پاسخگوی-وضعیت-موجود-کشور-باشد
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: رئیس‌جمهوری به عنوان مسئول اجرایی کشور، مقصر اصلی شرایط موجود به لحاظ اقتصادی، معیشتی، اشتغال و حتی وضعیت کرونایی بوده و باید پاسخگو باشد.

 حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به شرایط حاکم بر کشور به لحاظ اقتصادی و همچنین وضعیت قرمز کرونایی اظهار داشت: در چنین مواردی، افراد بسیاری مسئول بوده و باید پاسخگو باشند اما رئیس‌جمهوری در راس همه امور قرار دارد.

وی با بیان این اینکه تمام این مشکلات مربوط به مسائل اجرایی کشور است، خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهوری، رئیس اجرایی کشور بوده و مسئول اصلی شرایط موجو است و باید پاسخگو باشد.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی افزود: رئیس‌جمهوری می‌تواند با چینش و بازخواست افراد و همچنین دستور به افراد خاص در حوزه‌های مختلف، کار را به روش درست و صحیح، مدیریت کند اما ایشان در مدیریت یا تعلل می‌کند یا بسیار ضعیف عمل می‌کند و تدبیری هم ندارد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با ابراز تاسف از وضعیت موجود کشور گفت: ملت ایران، واقعاً مردمان بسیار خوبی هستند و به خاطر اصل نظام و رهبری و شهدایی که تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و زحماتی که برای حفظ نظام کشیده‌اند، تمام سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم، همه چیز را می‌دانند که چه کسانی چه کارهایی را انجام می‌دهند اما به خاطر اصل نظام و رهبری، تحمل می‌کنند.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در خصوص وظایف و مسئولیت قوای دیگر در مطالبه‌گری از قوه مجریه نسبت به وضعیت موجود گفت: قوه قضائیه، نهادی به نام دادستانی دارد که دادستان، مدعی‌العموم بوده و باید داد مردم را از آن‌ها بگیرد.

وی اظهار داشت: دادستان باید رسماً وارد صحنه شده و آنچه که باید انجام بگیرد و نمی‌گیرد و ظلم، ستم و اجحافی که در حق مردم انجام می‌پذیرد بخواهد که متاسفانه در بعضی موارد، ورود پیدا نمی‌کند و در بعضی مواقع نیز بسیار دیرهنگام وارد صحنه می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان ناظر بر اجرای قوانین باید وضعیت موجود را رصد کرده و وارد عمل شود، خاطرنشان کرد: مجلس، اخیراً کارهایی مانند ارسال پرونده‌هایی در خصوص مرغ و گرانی‌های مقطعی به قوه قضائیه را انجام داده است.

وی با بیان اینکه این کارها مانند نوشدارو پس از مرگ سهراب است، افزود: مردم، فشارها را تحمل کرده‌اند و اینکه بعدها چه مسائلی پیش می‌آید در درازمدت می‌تواند برای مردم، مفید باشد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با اشاره به کُشتار جوجه‌ها در اوایل سال گذشته گفت: دادستانی در آن موقع باید وارد صحنه شده و می‌گفت این موجودات زنده که در آینده نه چندان دور، نیاز مردم را برطرف می‌کنند را چرا می‌کُشید و عمداً کمبود مرغ در آینده را پیش می‌آورید تا گران شود و بیشتر سود کنید که متاسفانه سکوت کردند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر