logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۰۵۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

غیر از شعب داخل بازار، هیچ یک از شعب بانک‌ها در زنجان تعطیل نیست

غیر-از-شعب-داخل-بازار،-هیچ-یک-از-شعب-بانک‌ها-در-زنجان-تعطیل-نیست
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان در خصوص نحوه فعالیت بانک‌ها در وضعیت قرمز و محدودیت‌های کرونایی گفت: غیر از شعب داخل بازار سرپوشیده، تمام شعب بانک‌ها دایر بوده و با حضور 50 درصد نیروها به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازند.

حسن دادگر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; غیر از شعب داخل بازار که محیط آن سرپوشیده است، بقیه شعب بانک‌ها دایر بوده و تعطیل نیستند.

وی در خصوص نحوه فعالیت بانک‌ها در وضعیت قرمز و محدودیت‌های کرونایی خاطرنشان کرد: غیر از شعب داخل بازار، تمام شعب بانک‌ها دایر بوده و با حضور 50 درصد نیروها به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازند.

دادگر با بیان اینکه ارائه خدمات بانکی در هیچ شرایطی، تعطیل‌بردار نیست، تصریح کرد: نحوه حضور 50 درصد نیروها نیز به تشخیص به تشخیص مقام مافوق بانک مربوطه دارد.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان با بیان اینکه این رویه برای شعب 14 بانک عضو کمیسیون هماهنگی بانک‌ها است، گفت: مهمترین عامل این است که در ارائه خدمات به مردم، تعطیلی نداریم و خدمات باید ارائه شود ضمن اینکه ساعت کار بانک‌ها نیز طبق روال قبلی است.

وی در خصوص صدور کارت اعتباری برای سهام عدالت اظهار داشت: این امر فعلاً فقط در بانک ملی صورت می‌پذیرد و عمومیت ندارد.

دادگر خاطرنشان کرد: تا این لحظه فقط بانک ملی، عامل کارت اعتباری برای سهام عدالت بوده و در خصوص سایر بانک‌ها هنوز ابلاغی صورت نگرفته است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر