logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۰۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان:

فدراسیون جانبازان و معلولان به دنبال کسب مقام سومی بازیهای آسیایی جاکارتا است

فدراسیون-جانبازان-و-معلولان-به-دنبال-کسب-مقام-سومی-بازیهای-آسیایی-جاکارتا-است

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان از هدف‌گذاری فدراسیون جانبازان و معلولان برای دنبال کسب مقام سومی بازیهای آسیایی جاکارتا خبر داد

به گزارش موج رسا; محمود خسروی‌وفا ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان با بیان اینکه هدف‌گذاری ما این است که در مسابقات آسیایی جاکارتا جزو سه تیم برتر شویم، اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو جزو ۱۰ تیم برتر باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان با اشاره به اهمیت برگزاری مجامع استانی و تاثیر آن در موفقیت هیئت‌ها ابراز کرد: موفقیت­های مجامع در کشور موفقیت فدراسیون را به دنبال خواهد داشت.

وی به مشکلات موجود هیئت‌ها در استان از جمله خرمدره و ابهر خاطرنشان کرد: مشکلات هیئت‌های شهرستانی باید از طریق اداره کل ورزش و جوانان و هیئت استان برطرف شود.

خسروی وفا با بیان اینکه فدراسیون جانبازان و معلولان از گذشته تا به امروز همیشه بهترین مقامها را کسب کرده است، یادآور شد: مدالهای زیادی را در مسابقات مختلف بین‌المللی کسب کرده‌ایم.

وی با اشاره به رشد تعداد مدالهایی بازیهای آسیایی اینچئون این فدراسیون نسبت به بازیهای گوانگ‌ژو عنوان کرد: در بازیهای آسیایی اینچئون تعداد مدالهای ورزشکاران ما ۵۰ درصد افزایش یافت.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان اضافه کرد: تلاش ما این است تا در بازیهای آسیایی جاکارتا به مقام سومی دست یابیم که این کار از نظر بنده شدنی است.

وی بیان کرد: در فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان افرادی هستند که قصدشان کمک به جانبازان و معلولان است تا آنها در عرصه‌های مختلف ورزشی به موفقیت دست یابند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر