logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۰۵۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان در پاسخ به موج رسا:

تعزیرات و بازرسی سازمان صمت زنجان مکلف به ورود به بازار مصالح ساختمانی هستند

تعزیرات-و-بازرسی-سازمان-صمت-زنجان-مکلف-به-ورود-به-بازار-مصالح-ساختمانی-هستند
معاون امور اقتصادی استاندار زنجان در خصوص مشکل کمبود سیمان در بازار زنجان گفت: تعزیرات و بازرسی سازمان صمت مکلف‌اند به بازار مصالح ساختمانی ورود کنند.

محمدرضا آبی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اقدامات استان برای تامین کالاهای اساسی بازار زنجان برای ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان اعم از مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، برنج و غیره اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: مشکلی در استان برای تامین کالاهای اساسی در استان زنجان نداریم و سهمیه‌های کشوری تخصیص داده شده نیز تامین شده و در انبارها ذخیره شده است.

آبی‌پور خاطرنشان کرد: برخی از اقلام اساسی برای کنترل قیمت‌ها در ماه مبارک رمضان در بازار توزیع خواهد شد تا قیمت‌ها متعادل باشد.

وی ابراز کرد: با تدابیری که انجام شده هیچ مشکلی در حوزه کالاهای اساسی در استان زنجان نخواهیم داشت.

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه به موضوع نظارت‌ها نیز تاکید شده است بیان کرد: دستگاه‌های نظارتی در ماه مبارک رمضان نظارت‌های مستمر خود را از بازار خواهند داشت و با متخلفان نیز قطعا برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: کمیته‌های شهرستانی نیز در این ماه برای نظارت بر بازار فعال خواهند شد و در صورت لزوم به منظور تشدید نظارت‌ها از بسیج اصناف استفاده خواهد شد.

آبی‌پور ابراز کرد: قیمت اقلام باید براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار باشد و افزایش قیمت‌کالاها به ویژه کالاهای اساسی به صورت کشوری اعمال می‌شود و در استان تصمیمی برای افزایش قیمت کالاها اتخاذ نمی‌شود.

وی عنوان کرد: روند توزیع روغن کاملا با نظارت دقیق انجام می‌شود و جلوی هر گونه تخلف نیز در این راستا گرفته می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان در ادامه در مورد کمیاب شدن سیمان در بازار زنجان و عدم رعایت قیمت مصوب در بازار ابراز کرد: باید بازرسی سازمان صمت به این مورد ورود کنند و اگر واحدها تولیدی سیمان تولیدات خود عرضه نکند دچار تخلف شده و بازرسی سازمان صمت و تعزیرات باید برابر قانون با واحدهای متخلف برخورد کند.

وی در پاسخ به علت عرضه سیمان در بازار بالاتر از قیمت مصوب خاطرنشان کرد: این موضوع تا به امروز به ما ابلاغ نشده اما اگر این اتفاق افتاده باشد سازمان صمت و تعزیرات مکلف هستند که به این موضوع ورود کرده و جلوی تخلفات را بگیرند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر