logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۰۵۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با موج رسا:

مشارکت و انتخاب درست مردم موجب بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی می‌شود/ رئیس جمهوری انتخاب کنیم که حل مشکلات کشور را به اراده دشمنان ملت گره نزند

مشارکت-و-انتخاب-درست-مردم-موجب-بهبود-وضعیت-اقتصادی-و-معیشتی-می‌شود-رئیس-جمهوری-انتخاب-کنیم-که-حل-مشکلات-کشور-را-به-اراده-دشمنان-ملت-گره-نزند
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید دولت تازه نفس، انقلابی، مردمی و جهادی که معتقد باشد بن‌بستی در حل مشکلات مردم وجود ندارد را انتخاب کنند.

حجت الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: قهر و کناره‌گیری و عدم مشارکت در انتخابات 1400 به بهتر شدن وضعیت کمک نمی‌کند، این درست است که وضعیت مردم از نظر اقتصادی و معیشتی خوب نیست و عواملی چون تحریم، انتشار بیماری کرونا و برخی سوء تدبیرها موجب کاهش امید مردم شده است.

وی با بیان اینکه مردم فهیم ایران اسلامی می‌دانند که اگر کناره‌گیری کنند، وضعیت بهتر نشده و بدتر می‌شود، ادامه داد: اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی در گرو حضور گسترده مردم در انتخابات است.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امیدواریم با مشارکت و حضور مردم در انتخابات امسال و انتخاب اصلح شاهد بهبود وضعیت کشور از نظر اقتصادی و معیشتی باشیم.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم باید در انتخاب خود حداکثر دقت را داشته باشند چرا که نظام اسلامی یک نظام مردم سالاری دینی را به مردم هدیه کرده است، افزود: در طول این سالیان همواره انتخاب مردم به کرسی نشسته و در مصدر امور قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام شجاعی یادآور شد: باید مراقب انتخاب خود بود چرا که اگر خوب انتخاب کنیم خوبی آن انتخاب به خودمان برمی‌گردد و اگر بد انتخاب کنیم، دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شویم.

وی تصریح کرد: در طی سالیان گذشته مشاهده کردیم تفکری که حل مشکلات کشور را به اراده دشمنان ملت ایران گره زد چه بر سر کشور آورد، لذا باید کسانی را انتخاب کنیم که دلسوز مردم بوده و از دشمنان ملت ایران بیزار باشند.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که حل مشکلات را در استعدادهای مردم نه در استعدادهای دشمنان جستجو کند، گفت: اگر این اتفاق رقم بخورد مردم خواهند دید که مشکلات بزرگ و پیچیده به این بزرگی و پیچیدگی نیست بلکه مشکلات ناشی از تحریم و کرونا حاصل سوء تدبیرها است.

 نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلات موجود در کشور به اندازه‌ای پیچیده نیست که بتواند شرایط کشور، معیشت و اقتصاد مردم را تحت تاثیرقرار دهد.

حجت‌الاسلام شجاعی تصریح کرد: اگر مردم در انتخاب خود دقت کرده و دولت تازه نفس، انقلابی، مردمی و جهادی که معتقد باشد بن‌بستی در حل مشکلات مردم وجود ندارد و با استفاده از استعدادهای مردم به حل مشکلات بپردازد، این مشکلات به لطف خداوند و حضور و مشارکت و انتخاب درست در آینده نه چندان دور حل خواهد شد.

وی بیان داشت: امیدواریم مردم در صحنه حاضر شده و انتخاب درستی انجام دهند تا خوبی این انتخاب درست و حضورشان به خودشان برگردد و زندگی، معیشت و اقتصاد مردم بهبود یابد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر