logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۰۵۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

اصلاح برخی قوانین و تفویض اختیار به استان‌ها راهگشای تحقق شعار سال است

اصلاح-برخی-قوانین-و-تفویض-اختیار-به-استان‌ها-راهگشای-تحقق-شعار-سال-است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در خصوص الزامات تحقق شعار سال در بخش کشاورزی گفت: اصلاح برخی قوانین و بخشنامه‌ها و همچنین تفویض اختیارات به استان‌ها می‌تواند راهگشای تحقق شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها» باشد.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: هر یک از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها به تناسب و فراخور ماموریت‌های خود، برنامه‌هایی را در مورد شعار سال، بررسی و احصا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم فرمایش مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید در سال جاری محقق شود.

تاراسی با بیان اینکه در حوزه کشاورزی، مشکلاتی در تغییر کاربری اراضی داریم، افزود: اصلاح برخی قوانین و بخشنامه‌ها نیز مشکلات بعدی است که این موارد، احصا شده و به دستگاه‌های بالادستی ارائه خواهد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: موضوع بعدی، تفویض اختیارات به استان‌ها است که می‌تواند برای تسریع در تحقق شعار سال، راهگشا بوده و مشکلات را حل کند تا بتوانیم پشتیبانی لازم از تولید را داشته باشیم.

وی ابراز کرد: تمام موارد احصا شده به نهادهای بالادستی ارائه می‌شود تا اولویت کشور نیز بر این مبنا بوده و قوای سه‌گانه نیز با حل مشکلات برای تحقق شعار امسال متحد باشند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر