logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۰۵۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

اعمال افزایش 20 درصدی قیمت بلیط اتوبوس در زنجان

اعمال-افزایش-20-درصدی-قیمت-بلیط-اتوبوس-در-زنجان
معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از 25 اسفندماه سال گذشته 20 درصد قیمت بلیط اتوبوس افزایش یافته است.

علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر تردد اتوبوس‌های بین شهری به شهرهای  قرمز با یک سوم ظرفیت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌ها نیز با یک دوم ظرفیت به شهرهای زرد و نارنجی وارد می‌شوند، ادامه داد: در همه مسافرت‌های برون شهری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری بوده و در صورت تخلف با رانندگان برخوردهای لازم انجام می‌‎شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مشخصات مسافران نیز باید در سامانه ماسک برای مسافرت درج شود، افزود: پس از تایید در این سامانه، مسافران حق مسافرت با ناوگان عمومی را دارند.

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر تردد ناوگان عمومی به شهرهای قرمز ممنوع نیست و دستورالعملی در این زمینه از سوی ستاد کرونای استان زنجان ارائه نشده است.

مدقالچی در خصوص افزایش کرایه بلیط اتوبوس نیز گفت: هر ساله از 25 اسفنده ماه به دلیل بازگشت یکسره خالی ناوگان اتوبوسی همواره 20 درصد قیمت بلیط افزایش می‌یابد که این افزایش تا پایان سال باقی می‌ماند.

وی ادامه داد: در سال گذشته به دلیل تورم به وجود آمده، 26 درصد به قیمت بلیط اتوبوس اضافه شد اما در سال جاری هنوز دستورالعملی در این زمینه ارائه نشده است.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان زنجان ناوگان مسافربری در ایام انتشار بیماری کرونا، با 50 درصد فعالیت می‌کند که با نارنجی و قرمز شدن وضعیت این تعداد کاهش می‌یابد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر