logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۰۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در سه ماهه اول امسال؛

قيمت زمين در شهركهاي صنعتي زنجان افزايش نمي يابد

-قيمت-زمين-در-شهركهاي-صنعتي-زنجان-افزايش-نمي-يابد

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان گفت: در سه ماهه اول امسال قيمت زمين در شهركهاي صنعتي استان زنجان افزايش نمي يابد.

به گزارش موج رسا; امير حميدنيا در جمع خبرنگاران با اشاره به  ثبات بودن قيمت زمين در سه ماهه اول امسال تصريح كرد: اين فرصت مناسبي براي سرمايه گذاري در شهرك صنعتي استان زنجان مي باشد.

 وي اظهار داشت: در سال گذشته تعداد 72 قرارداد به مساحت 35.2هکتار در سطح شهركهاي صنعتي استان زنجان با سرمايه گذاران منعقد شده است.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان از وصول 25 ميليارد ريال از اسناد واخواستي در سال گذشته خبر داد و افزود: جلسات وصول مطالبات شركت به صورت مرتب در سال گذشته برگزار شد و امسال هم همين روال ادامه خواهد داشت.

حميدنيا اظهار داشت: در سال گذشته 8 قرارداد راكد كه زمين هاي شهرك را معطل كرده بودند فسخ و به تبع آن 2 هكتار از زمين هاي مرغوب شهرك هاي صنعتي استان آزاد شد و هم اكنون قابليت واگذاري به سرمايه گذاران جديد را دارد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان با اشاره به نامگذاري سال جاري با عنوان اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال اظهار داشت: راه اندازي واحدهاي تعطيل و نيز حمايت از واحدهايي كه با ظرفيت اندك مشغول فعاليت مي باشند اولويت اصلي شركت است و در اين راستا آماده هرگونه حمايت از واحدهاي صنعتي در چارچوب قوانين و مقررات مي باشيم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر