logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۰۴۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

کاندیدای ریاست جمهوری باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد/ لزوم تلاش برای حضور حداکثری مردم

کاندیدای-ریاست-جمهوری-باید-دارای-ویژگی‌های-خاصی-باشد-لزوم-تلاش-برای-حضور-حداکثری-مردم
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: فردی که خود را کاندیدای ریاست جمهوری کرده است باید در شرایط سخت اقتصادی و هجمه دشمنان، کشور را به خوبی اداره کرده و دارای ویژگی‌های خاصی باشد.

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و افرادی برای ورود به عرصه انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند که باید دارای ویژگی‌های شاخصی باشند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به عنوان اولین اولویت در انتخابات محسوب می‌شود، افزود: در طول 42 سال گذشته حضور مردم موجب شده تا نظام اسلامی پشتوانه قوی و مستحکم داشته باشد.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: مردم ایران در همه انتخابات گذشته که هر سال برگزار شده است، حضور پر رنگی داشته و دشمنان نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته‌اند.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از حضور حداکثری شاخصه‌های دیگری برای فرد اصلح مطرح است و کسی که می‌خواهد در عرصه انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند باید شرایط جامعه را مورد توجه قرار دهد.

اسماعیلی تصریح کرد: فردی که خود را کاندیدای ریاست جمهوری کرده است باید در شرایط سخت اقتصادی و هجمه دشمنان، کشور را به خوبی اداره کرده و دارای ویژگی‌های خاصی باشد.

وی افزود: فرد اصلح برای انتخابات باید فردی مخلص بوده و بیشترین وقت خود را در اختیار مردم گذاشته به این باور رسیده باشد که بتواند کشور را به خوبی اداره کند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: فرد اصلح باید از شجاعت، ایثار، مدیریت و توانمندی لازم برخوردار بوده و بتواند نیروهای مخلص و کارآمد را در مدیریت‌های کشور به کارگیری کند.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر گروه‌گرایی و حزب‌گرایی در کشور موجب شده تا افراد نالایق در مسندهای مختلف قرار گیرند، افزود: این موضوع ضربات سنگینی را به کشور وارد کرده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: باید افراد متعهد، کارآمد، جوان و پر انرژی در عرصه‌های مسئولیتی کشور قرار گیرند تا کشور را از شرایط موجود رها کرده و شرایط بهتری را رقم بزنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر