logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۰۴۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان خبر داد؛

افزایش معنادار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی زنجان

افزایش-معنادار-مراجعه-کنندگان-به-مراکز-درمانی-زنجان
استاندار زنجان از افزایش معنادار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: با وجود همه توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان، همه اهداف آنان به درک واصل و ترامپ هم نابود شد.

وی گفت: سال ۹۹ سال دشوار و پرچالشی برای دنیا و ایران بود و این دشواری برای مردم ایران به دلیل تحریم مضاعف بود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: راه چاره مقابله با دشمنان اسلامی استفاده از ظرفیت‌ها است و باید سیاست‌ها با همدلی، همزبانی و وحدت هوشمندانه اجرایی شده و مقاوم‌سازی کنیم.

استاندار زنجان ادامه داد: در سال گذشته طرح‌های خوبی در استان زنجان طراحی شد و این طراحی‌ها موجب ۹ هزار میلیارد تومان تولید در استان زنجان شد.

حقیقی با اشاره به افزایش ۲۴ درصدی صادرات استان زنجان در سال گذشته،یادآور شد: در سال گذشته بیمه اجباری افزایش و بیمه بیکاری کاهش یافته و واحدهای تولیدی به چرخه بازگشتند.

 وی تصریح کرد: استان زنجان از قابلیت‌های مدیریت خوبی برخوردار است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

این مقام مسئول برضرورت تحقق شعار سال با عنوان تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها تاکید ‌کرد و گفت: شعار جامع و کامل است و همه مسائل را برطرف می‌کند.

استاندار زنجان بیان داشت: براساس ماده ۶۱ و ۶۲ کارگروه تسهیل، پیشگام‌ترین کارگروه در استان زنجان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است که از کارگروه‌های موفق کشوری است و اقدامات عملی آن باید مورد توجه قرار گیرد.

حقیقی با بیان اینکه قوانین،مقررات، ضوابط و رویه‌های مرتبط با تولید و تسهیلگری احصا و به کشور ارائه شود، افزود: صادرات، واردات، مالیات، بیمه، محیط زیست، منابع طبیعی، گمرک و  امور بانکی باید برای تحقق شعار سال مورد توجه قرار گرفته و مانع‌زدایی شود.

وی برضرورت تحقق ۱۰۰ درصدی مصوبات تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: همه مصوبات باید زمان اجرا داشته و گروهی ناظر به اجرای مصوبات باشند.

این مقام مسئول با اشاره به آغاز ثبت‌نام شوراهای اسلامی روستا، افزود: نهمین جلسه ستاد انتخابات استان برگزار شده است تا انتخابات در سلامت و امنیت برگزار شود که از مردم و نخبگان انتظار داریم تماشاچی نبوده و مشارکت داشته باشیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه در زمینه کنترل ویروس کرونا اقدامات خوبی انجام شده و از همه دست اندکاران تقدیر می‌شود، افزود: طرح شهید قاسم سلیمانی با به کارگیری ۳ هزار نیروی بسیجی اجرایی شد.

حقیقی از افزایش معنادار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی خبرداد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شدت کاهش یافته است.

وی بیان داشت: همه اعضای ستاد و کمیته‌ها باید برنامه عملی خود را در خصوص برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان به دبیرخانه ستاد کنگره تا پایان فروردین ماه امسال ارائه کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر