logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۰۴۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در شورای اداری استان زنجان مطرح شد؛

فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز سال نقشه راه مدیران باشد

فرمایشات-مقام-معظم-رهبری-در-آغاز-سال-نقشه-راه-مدیران-باشد
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: سخنرانی مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید باید به عنوان نقشه راه و ریل‌گذاری مدیران و مسئولان قرار گیرد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهارداشت: در قرآن کریم بیان شده است هرگاه نعمتی به شما روی آورد زبان شکرگزاری داشته باشید تا خداوند متعال آن نعمت را بر شما افزایش ‌دهد.

وی افزود: باید سپاسگزار باشیم که خداوند متعال عمر دوباره و تن سالم و توفیق مجدد خدمتگزاری را به ما عنایت کرد.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: نعمت را باید در جایی که خداوند متعال دستور داده است استفاده کنیم و اگر زبان تشکر نداریم باید در عمل خدمات را به مردم ارائه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته، سال سخت و دشواری بود اما قدم‌های بلندی در عرصه‌های علمی، بهداشت و درمان، افتتاح پروژه‌های بزرگ، فنآوری و تجهیزات دفاعی و نظامی برداشته شد، افزود: در عرصه بین‌الملل دشمن قسم خورده نظام اسلامی از همه نیروها و انرژی خود برای مقابله با نظام اسلامی استفاده کرد اگرچه موفقیتی کسب نکرد.

آیت‌الله خاتمی یادآور شد: در سال گذشته افراد بسیاری هنرنمایی کرده و هر آنچه در توان داشتند به کارگیری کردند اما نقشه راه همانی است که مقام معظم رهبری با شعار سال ترسیم کردند.

وی با اشاره به اینکه مدافعان سلامت گام‌های بزرگی برداشتند که باید قدردان خدمات این افراد بود، افزود: زمینه ایستایی یک ملت این است که فکر ‌کند همه کارها را انجام داده است‌.

امام جمعه زنجان ادامه داد: ظرفیت‌های مورد اشاره مقام معظم رهبری باید مورد توجه قرارگرفته و مدیران سخنرانی مقام معظم را چندین بار مطالعه کرده و به عنوان نقشه راه استفاده کنند.

وی برضرورت استفاده از زمان خدمتگزاری برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: دشمنان قسم خورده‌ای داریم که از گرگ درنده‌تر هستند و باید در مقابل چنین دشمنی از همه ظرفیت‌ها برای مقابله استفاده کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر