logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۰۴۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

12 فروردین پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را تقویت کرد

-12-فروردین-پایه‌های-نظام-جمهوری-اسلامی-را-تقویت-کرد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم با رای 98.2 درصدی به نظام جمهوری اسلامی در روز 12 فروردین پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را تقویت کردند.

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با تبریک 12 فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی، اظهار داشت: 12 فروردین به تعبیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری یوم‌الله نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با رای مردم تشکیل شد و مردم پای کار آمدند، افزود: مردم با پیروزی انقلاب اسلامی رژیم 2 هزار و 500 ساله را ساقط کنند.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در روز 12 فروردین مردم با حضور در صحنه برای نخستین بار به نظام جمهوری اسلامی وحکومت اسلامی رای دادند که باید این روز گرامیداشته شود.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: مردم با تبعیت از فرامین حضرت امام خمینی (ره) ضمن دادن هزینه‌های بسیار برای پایداری نظام اسلامی همواره پای کار بوده‌اند.

اسماعیلی تصریح کرد: مردم با رای 98.2 درصدی به نظام جمهوری اسلامی در روز 12 فروردین پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را تقویت کردند.

وی گفت: این روز در تاریخ اسلام برای همیشه ماندگار خواهد شد چرا که برای نخستین بار چنین انتخاباتی با حضور مردم و تبعیت از ولی‌فقیه برگزار شد.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در روز 12 فروردین موجب شد تا در طول 42 سال گذشته مردم همواره در انتخابات شرکت کرده و در صحنه باشند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: مردم ایران علیرغم میل دشمنان نظام اسلامی، همواره با استکبار جهانی دست و پنجه نرم کرده‌اند که باید از این نعمت بزرگ الهی که به دست مردم رقم خورد، پاسداری کرد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر