logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۰۴۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا از 16 فروردین

آغاز-ثبت‌نام-داوطلبان-شوراهای-اسلامی-روستا-از-16-فروردین
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: از 16 فروردین ماه ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا در استان زنجان آغاز می‌شود.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهارداشت: ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا از 16 فروردین ماه امسال آغاز می‌شود و داوطلبان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی گفت: مهلت ثبت‌نام داوطلبان در شوراهای اسلامی روستا به مدت هفت روزه بوده و این زمان تمدید نمی‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: دعوت می‌کنیم افرادی که دارای توان و بضاعتی برای عضویت در شوراهای اسلامی روستاها هستند، در این دوره انتخابات شرکت کنند.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان ادامه داد: ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی روستا از 16 فروردین با همان فرآیند برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر انجام می‌شود.

مرادی بیان داشت: داوطلبان این دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا می‌توانند از طریق تلفن همراه، رایانه،مراجعه به دفاتر پیشخوان و بخشداری‌ها ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: ضروری است داوطلبان به هنگام مراجعه به دفاتر پیشخوان یا بخشداری مدارک لازم را به همراه داشته و ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

این مسئول با بیان اینکه اجرای مر قانون در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری وظیفه برگزار کنندگان انتخابات است، افزود: از داوطلبان درخواست داریم به موارد قانونی از زمان ثبت‌نام تا برگزاری انتخابات توجه کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر