logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۰۳۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان در گفت‌و‌گو با موج رسا خبرداد

فعالیت 110 گروه جهادی در ایام نوروز در مناطق محروم استان زنجان

فعالیت-110-گروه-جهادی-در-ایام-نوروز-در-مناطق-محروم-استان-زنجان
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: 110 گروه جهادی در ایام نوروز در مناطق محروم استان زنجان خدمات رسانی کردند.

فرشاد پیری امروز در گفت‎و‌گو با خبرنگارموج رسا;  اظهار داشت: اردوهای جهادی ویژه ایام نوروز هر سال از 20 اسفند تا 20 فروردین در سراسر كشور و به تبع آن در استان زنجان نيز برگزار می شود.

وی افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، برنامه‎های گروه‌های جهادی حمایت از خانواده‌های نیازمند درگیر کرونا در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

این مسئول بیان داشت: امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی 110 گروه جهادی در این ایام به تعداد 170 اردوی جهادی در ایام نوروز خدمات رسانی کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان ادامه داد: گروه‌های جهادی ضمن توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی و سایر نیازمندی‌ها به آسیب دیدگان بیماری کرونا و خانواده‌های نیازمندان، در عرصه‌های عمرانی در مناطق محروم و کم برخوردار شهري و روستايي خدمات رسانی کردند.

پیری از احداث، تکمیل و مرمت خانه‌های محروم توسط گروه‌های جهادی خبرداد و گفت: مرمت مدرسه، مسجد و آبرسانی شرب از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه‌های جهادی در استان و شهرستان‌ها، یادآور شد: این قرارگاه‌های جهادی متشکل از حداقل 5 گروه جهادی که امیدواریم در دهه پنجم انقلاب اسلامی به عنوان دهه پیشرفت و عدالت، خدمت رسانی  گروه‌های جهادی که به صورت انقلابی، خود جوش و         فی سبیل‌الله است، در عرصه‌های مختلف ادامه یابد.

این مسئول گفت: امیدواریم با فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف در این دهه و با ورود به قرن جدید خدمات شایانی به ولی نعمتان انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها ارائه شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر