logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۰۳۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

۵ نفر در حوادث رانندگی استان زنجان، جان خود را از دست دادند

۵-نفر-در-حوادث-رانندگی-استان-زنجان،-جان-خود-را-از-دست-دادند
جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز ۵ نفر در حوادث رانندگی استان زنجان جان خود را از دست دادند.

مهدی‌ میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه تردد در محورهای استان زنجان ۱۴۷ درصد افزایش یافته است تصریح کرد: امسال نسبت به سال گذشته مسافرت‌ها افزایش زیادی یافته است.

وی تصریح کرد: بیشترین حجم ترددها در ایام تعطیلات در محور زنجان_تبریز و زنجان_قزوین است.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه امروز ترافیک در محورهای استان زنجان روان بود و مشکل خاصی در محورهای استان زنجان نداشتیم ابراز کرد: پیش‌بینی می‌کنیم روزهای پایانی تعطیلات ترافیک در محورهای استان زنجان سنگین باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای پلیس راه همچنان در محورهای استان زنجان مستقر هستند ادامه داد: با رانندگان متخلف برابر قانون برخورد می‌شود.

میناخانی خاطر نشان کرد: گشت‌های نامحسوس نیز در محورها مستقر هستند و با افرادی که تخلفات حادثه ساز  مرتکب می‌شوند برخورد می‌کند.

وی با بیان که عامل بیشتر تصادفات رانندگی در محورهای استان زنجان در ایام تعطیلات خستگی و خواب آلودگی است افزود: انحراف به چپ و سبقت ممنوع نیز از جمله تخلفاتی که در ایام تعطیلات  در محورهای استان زنجان بیشتر رانندگان مرتکب می‌شوند.

جانشین پلیس راه استان زنجان خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس راه تا پایان طرح نوروزی در محورهای استان زنجان مستقر خواهند شد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر