logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۰۳۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

کاروان شادی به مناسبت نیمه شعبان در محله‌های مختلف شهر به اجرای برنامه می‌پردازد

کاروان-شادی-به-مناسبت-نیمه-شعبان-در-محله‌های-مختلف-شهر-به-اجرای-برنامه-می‌پردازد
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: کاروان شادی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت باسعادت امام زمان(عج) در محله‌های مختلف شهر زنجان به اجرای برنامه‌های شاد می‌پردازند.

ناصر سلطانی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان 2 کاروان شادی دارد که به مناسبت نیمه شعبان در محله‌های مختلف شهر زنجان، برنامه‌های شاد برای شهروندان اجرا می کنند.

وی با بیان اینکه این برنامه از روز شنبه (7 فروردین) آغاز شده و تا اذان مغرب فردا (دوشنبه 9 فروردین) ادامه دارد، خاطرنشان کرد: هر کدام از کاروان‌ها روزانه در 6 محله به اجرای برنامه می‌پردازند که 3 محله در صبح و 3 محله دیگر در بعدازظهر است.

سلطانی‌محمدی افزود: در این کاروان‌ها جهت ایجاد فضای شاد و گرامیداشت سالروز ولادت منجی عالم بشریت از گروه سرود و همچنین هنرمندان صداوسیما بهره‌مند می‌شویم که در اتوبوس گردشگری به اجرای برنامه می‌پردازند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برنامه کاروان‌های شادی معمولاً در مجتمع‌های مسکونی برگزار می‌شود تا شهروندان بتوانند از پنجره‌ها و بالکن‌ها شاهد اجرای برنامه‌ها باشند و تجمع مردم صورت نگیرد.

این مسئول همچنین از ایجاد کوچه نشاط اجتماعی در محله بی‌سیم شهر زنجان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه نیز به عنوان اولین حرکت در زنجان است که در کوچه‌ای در بی‌سیم که معروف به کوچه «اصغر چورک‌چی» است، اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام دسوارهای سیمانی این کوچه در قالب طرح کوچه نشاط اجتماعی، رنگ‌آمیزی شده و منظره‌هایی مانند گل، گلدان، درخت و رودخانه طراحی می‌شود تا برای مردم، نشاط‌آور باشد.

سلطانی‌محمدی با بیان اینکه این برنامه از سوم فروردین‌ماه سال جاری آغاز شده است، افزود: همزمان با این برنامه، شهرداری منطقه نیز ایرادات کوچه از قبیل آسفالت و جدولگذاری را برطرف می‌کند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه طرح کوچه نشاط اجتماعی برای اولین بار در زنجان اجرا شده و ادامه‌دار خواهد بود، گفت: ساعت 11:30 روز دوشنبه، همزمان با نیمه شعبان نیز مراسم جشنی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و حفط فاصله اجتماعی در این کوچه برگزار می‌کنیم.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر