logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۰۳۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌و‌گو با موج رسا خبرداد

بازدید 850000 نفر از اردوهای مجازی راهیان نور دانش‌آموزی زنجان

بازدید-850000-نفر-از-اردوهای-مجازی-راهیان-نور-دانش‌آموزی-زنجان
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:850 هزار نفر از اولیا و دانش‌آموزان از برنامه‌های راهیان نور دانش‌آموزی استان زنجان بازدید کردند.

جعفر گنج خانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به ادامه انتشار ویروس کرونا در جهان و در کشور ایران امسال برنامه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به صورت مجازی برای دانش‌آموزان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در قالب این اردوها همه استان‌ها در بازه زمانی تعیین شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، اکیپ های خود را به ماطق عملیاتی 8 سال دوران دفاع مقدس اعزام کردند، افزود: از استان زنجان نیز یک اکیپ شامل 20 نفر روای، روحانی و فیلمبردار و عوامل فیلمبرداری به این مناطق اعزام شدند.

این مسئول بیان داشت: دانش‌آموزان در فضای مجازی در قالب شبکه شاد به مدت سه روز از یادمان‌های دوران دفاع مقدس به صورت زنده بازدید کرده و پس از این سه روز نیز برنامه‌ها به صورت آفلاین در اختیار دانش‌آموزان در شبکه شاد قرار گرفت.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: تا کنون 850 هزار نفر از اردوهای راهیان نور در قالب یادمان‌های دفاع مقدس از جمله شوش، طلائیه، دو کوهه و شلمچه بازدید کردند.

گنج خانلو ادامه داد: در ایام نوروز نیز همه کانال‌ها برای ارائه فعالیت‌های فرهنگی و پرورشی فعال است و متناسب با ایام به ویژه آداب و رسوم عید نوروز و فضلیت‌های ماه شعبان و میلاد ائمه اطهار (ع) برنامه‌های مختلفی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه انتشار ویروس کرونا برنامه‌های فرهنگی و پرورشی را به تعطیلی نکشاند، خاطرنشان کرد: اگر چه آموزش و تربیت رو درو و حضوری در کل دنیا تاثیرگذارتر است اما با انتشار بیماری کووید 19 فضای آموزش و پرورشی به سمت مجازی حرکت کرد و دانش‌آموزان رها نشدند.

این مسئول تصریح کرد: آموزش و پرورش در فضای مجازی کیفیت لازم را نداشت اما هیچ یک از فعالیت‌های فرهنگی تعطیل نشد بلکه با تغییر متد و روش این برنامه‌ها ارائه شد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: فضای مجازی فرصت فرهنگی بی ‌را به وجود آورد تا اگر در سال‌های گذشته 4 هزار و 200 تا 4 هزار و 200 نفر از دانش‌آموزان از اردوهای راهیان نور بازدید می‌کردند امسال این تعداد به 850 هزار نفر برسد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر