logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۰۳۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مجلس:

داوطلبان ریاست‌جمهوری با مطالعه دقیق و برنامه عملیاتی وارد کارزار انتخابات شوند/ دادن وعده‌های 100 روزه و عمل نکردن به آن قابل قبول نیست

داوطلبان-ریاست‌جمهوری-با-مطالعه-دقیق-و-برنامه-عملیاتی-وارد-کارزار-انتخابات-شوند-دادن-وعده‌های-100-روزه-و-عمل-نکردن-به-آن-قابل-قبول-نیست
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبان ریاست‌جمهوری باید با مطالعه دقیق و داشتن برنامه عملیاتی و اولویت‌های مشخص، وارد کارزار انتخابات شده و بلافاصله پس از انتخاب نیز به اجرای برنامه‌ها بپردازند.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه معیار و ویژگی‌ها برای کاندیداهای ریاست‌جمهوری همان مطالبی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در یکم فروردین‌ماه بیان فرمودند، اظهار داشت: در خصوص کاندیداها واقعاً نیاز به افرادی داریم که با وجود مشکلات فراوان، جهادی بوده و با فکر و برنامه باشند.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت و پتانسیل لازم برای حل مشکلات کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: بهانه‌ای وجود ندارد که بگوییم این کار، نشدنی است.

طاهری با بیان اینکه تمام مسائلی که گفته می‌شود، نشدنی است برعکس بوده و شدنی است و راهکار برای حل شدن دارد، تصریح کرد: اینکه داوطلبان بخواهند وعده‌های 100 روزه بدهند و در عمل، هیچ کاری انجام ندهند و به وعده‌های خود عمل نکنند، قابل قبول نیست.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبان ریاست‌جمهوری باید با مطالعه دقیق و داشتن برنامه عملیاتی و اولویت‌های مشخص، وارد کارزار انتخابات شده و بلافاصله پس از انتخاب نیز به اجرای برنامه‌ها بپردازند.

وی با بیان اینکه نزدیک به 100 درصد امکانات، مسائل مالی و اختیارات کشور در دست دولت است، خاطرنشان کرد: هیچ بهانه‌ای در این راستا وجود ندارد و داوطلبان باید این نکات را از امروز در ذهن خود داشته باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در خصوص رها بودن فضای مجازی خاطرنشان کرد: شاید تنهاترین کشور دنیا باشیم که هیچ نظم و انضباطی در فضای مجازی ما وجود ندارد.

طاهری گفت: هر مطلبی و با هر ترافیکی در فضای مجازی ما وجود دارد که متاسفانه این موضوع در 8 سال اخیر، بدتر هم شد که نیاز به مدیریت دارد.

وی ابراز کرد: متاسفانه در فضای مجازی، فیلتر مطرح نیست، حکمرانی نداریم و در واقع هیچ اختیاری نداریم و کل جامعه، افکار و برنامه‌های ما توسط کشورهای دیگر با فضای مجازی مدیریت می‌شود.

طاهری با بیان اینکه حتی بخش زیادی از گرانی‌ها از جمله در همین موضوع مرغ نیز به فضای مجازی برمی‌گردد، افزود: متاسفانه فضای مجازی است که به راحتی می‌تواند هر کاری را انجام دهد که نیاز به مدیریت دارد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر