logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۰۳۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای زنجان خبر داد؛

اجرای طرح نوروزی راهداری در جاده‌های استان زنجان

اجرای-طرح-نوروزی-راهداری-در-جاده‌های-استان-زنجان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: جاده‌های استان زنجان در حال حاضر دارای ترافیک نسبتا روان هستند.

جواد یوسفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک نسبتا روانی در جاده‌های استان زنجان وجود داشته و مشکلی در ترددها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بیشترین ترافیک در آزاد راه زنجان – قزوین گزارش شده است، ادامه داد: بقیه محورها دارای ترافیک روانی هستند.

این مسئول بیان داشت: در طرح نوروزی 200 نفر از سوی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان در استان آماده باش هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه گشت‌های مختلفی در طرح نوروزی از سوی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: 30 راهدارخانه استان زنجان باز است تا افراد و مسافران از خدمات راهداری استفاده کنند.

یوسفی با اشاره به استفاده از 100 دستگاه انواع ماشین‌آلات در طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان، بیان داشت: در صورت بروز حوادث یا افزایش بارندگی‌ها نسبت به بازگشایی مسیرها و انجام عملیات راهداری اقدام می‌شود.

وی از افزایش نسبی میزان تردد در جاده‌های استان زنجان خبرداد و گفت: این افزایش چشمگیر نیست و بیشتر ترددها برای عبور از استان زنجان است.

این مسئول بیان داشت: میزان اقامت مسافران نوروزی در استان زنجان کاهش داشته و مسافران در زنجان ماندگار نیستند و تنها از اتوبان برای عبور استفاده می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر