logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۰۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان:

گاوازنگ زنجان امن‌ترین تفرجگاه تفریحی استان است/ تشدید برخورد با شایعات فضای مجازی در استان زنجان

گاوازنگ-زنجان-امن‌ترین-تفرجگاه-تفریحی-استان-است-تشدید-برخورد-با-شایعات-فضای-مجازی-در-استان-زنجان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در واکنش به شایعات منتشر شده در فضاهای مجازی حاکی از قتل دو نوجوان در گاوازنگ زنجان و ناامن بودن این منطقه گفت: گاوازنگ زنجان مانند سایر تفرجگاه های استان از امن‌ترین نقاط تفریحی است.

جعفر رحمتی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه استان زنجان یکی از امن ترین استان های کشور است اظهار کرد: گاوازنگ زنجان مانند سایر تفرجگاه های استان از امن ترین نقاط تفریحی است .

وی اخبار منتشر شده در فضای مجازی در خصوص وقوع چندین فقره قتل نوجوانان در منطقه گاوازنگ زنجان را تکذیب کرد و افزود: گاوازنگ زنجان همچنان از امن‌ترین تفرجگاه‌های استان زنجان است.

وی در خصوص شایعات مطرح شده در فضای مجازی در رابطه با قتل دو نوجوان در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: این دو نوجوان نسبت فامیلی با هم داشته و مرگ آنها بر اساس اعلام نظر کارشناس مربوطه هیچگونه ارتباطی به قتل ندارد .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در ادامه بیان کرد: تاکنون هیچگونه گزارشی فقدانی نوجوان یا جوانی به پلیس آگاهی و یگانهای انتظامی واصل نشده است .

رحمتی به مدیران کانال ها و گروهای تلگرامی صراحتا هشدار داد در صورت انتشار اخبار کذب و گسترش شایعات در فضای مجازی با آنها از طریق قانونی برخورد خواهد شد .

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر