logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۰۳۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان خبر داد؛

آغاز فعالیت کشتارگاه‌های دام و طیور استان زنجان

آغاز-فعالیت-کشتارگاه‌های-دام-و-طیور-استان-زنجان-
رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه کشتارگاه‌های از چهارشنبه شب فعالیت خود را آغاز می‌کنند گفت: با تحویل مرغ به کشتارگاه‌ها، کشتار انجام می‌شود.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه میزان توزیع مرغ به میزان تحویل مرغ به مرغداریها بستگی دارد اظهار کرد: تحویل مرغ از کشتارگاه و توزیع آن بر عهده سازمان صمت است.

وی با بیان اينکه نظارت بر روند توزیع انجام می‌شود تصریح کرد: به احتمال زیاد تحویل مرغ از مرغداری‌ها به کشتارگاه‌ها بهبود یافته و واسطه‌ها با روال جدید حذف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه خروج مرغ زنده از استان زنجان ممنوع است ادامه داد: اولویت اصلی تامین نیاز بازار است و اگر مازاد تولید مرغ در بازار استان داشته باشیم از طریق شرکت پشتیبانی امور دام از استان خارج خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت کشتارگاه‌های مرغ بستگی به تحویل مرغ به مرغداریها دارد و اگر مرغ به مرغداریها تحویل داده نشود قطعا توزیع مرغ را نخواهیم داشت اما جهادکشاورزی اعلام کرده مرغ از امشب به کشتارگاه‌ها تحویل داده می‌شود.

فغفوری در ادامه با اشاره به اینکه امسال مقام معظم رهبری شعار سال را تولید، پشتیبانی‌های و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری کردند افزود: هدف و استراتژی سال گذشته امسال نیز مد نظر قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: امسال براساس تجاربی که در سال گذشته در حوزه رونق تولید وجود دارد قطعا برنامه‌ها نسبت به تحقق شعار سال منسجم‌تر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: امسال با این دیدگاه امیدواریم گام‌های بسیار موثری در حوزه رونق تولید در استان برداریم.

وی بیان کرد: قطعا در استان برای تحقق شعار سال اقدام خواهد شد و برای برداشتن موانع سر راه تولید اقدامات خوبی انجام می‌شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر