logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۰۲۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیات کشتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

کشتی‌گیران زنجانی در فروردین‌ماه به 4 مسابقه انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند

کشتی‌گیران-زنجانی-در-فروردین‌ماه-به-4-مسابقه-انتخابی-تیم-ملی-اعزام-می‌شوند
رئیس هیات کشتی استان زنجان با بیان اینکه ورزش کشتی این استان، فروردین‌ماه پُرکاری را در برنامه دارد، گفت: در فروردین‌ماه سال جاری 4 مورد اعزام کُشتی‌گیران به مسابقات انتخابی تیم ملی خواهیم داشت.

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان 15 فروردین‌ماه در رامسر برگزار خواهد شد که 5 نفر سهمیه داریم و هر 5 نفر به این مسابقات اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور در 18 فروردین‌ماه خاطرنشان کرد: این مسابقات در سنندج برگزار خواهد شد که برای این رویداد نیز 5 کشتی‌گیر زنجان اعزام خواهند شد.

محمدی با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در 21 فروردین‌ماه برگزار خواهد شد، افزود: این مسابقات در تهران برگزار خواهد شد که ورزشکاران زنجانی در این مسابقات نیز شرکت خواهند کرد.

رئیس هیات کشتی استان زنجان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان نیز 23 فروردین‌ماه در شیراز برگزار خواهد شد که ورزشکاران زنجانی به این مسابقات ناعرام خواهند شد.

وی با بیان اینکه کُشتی زنجان، فروردین‌ماه پُرکاری در برنامه دارد، اظهار داشت: در فروردین‌ماه سال جاری 4 مورد اعزام کُشتی‌گیران به مسابقات انتخابی تیم ملی خواهیم داشت و با توجه به ظرفیت‌های این رشته ورزشی در استان امیدواریم کشتی‌گیران زنجانی، جواز حضور در تیم‌های ملی را کسب کنند.

محمدی با اشاره به سفر علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی به استان زنجان در آبان‌ماه سال 1399 خاطرنشان کرد: متاسفانه علی‌رغم دیدار ایشان با مسئولان استان، هیچ حمایتی از کُشتی زنجان نشد در حالی که ورزش کشتی در زنجان دارای ظرفیت‌های زیادی برای حضور در مسابقات کشوری و بین‌المللی داشته و نیازمند حمایت هستند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر