logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۰۲۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

مردم آمریکا بابت اظهارات «شرم آور» بایدن از پوتین عذرخواهی کردند

مردم-آمریکا-بابت-اظهارات-«شرم-آور»-بایدن-از-پوتین-عذرخواهی-کردند
شماری از شهروندان ایالات متحده با ارسال نامه‌هایی به سفارت روسیه در واشنگتن اظهارات توهین آمیز رئیس جمهور این کشور نسبت به همتای روس خود را «شرم آور» و «عاری از نزاکت» خواندند.

به گزارش موج رسا; به نقل از اسپوتنیک، شماری از مردم ایالات متحده با ارسال نامه‌های جداگانه به سفارت روسیه در واشنگتن از اظهارات توهین آمیز «جو بایدن» علیه «ولادیمیر پوتین» انتقاد کرده و تأکید کردند که نمی‌خواهند مردم روسیه احساس کنند جو بایدن به نمایندگی از تمام مردم آمریکا این اظهارات «ننگ آور و بی ادبانه» را بر زبان آورده است.

گفتنی است، جو بایدن سه شنبه گذشته در گفتگویی با شبکه «ای بی سی نیوز» مدعی شد که ولادیمیر پوتین باید بهای مداخله ادعایی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را بپردازد! رئیس جمهور ایالات متحده همچنین به این پرسش که آیا به نظر او همتای روس وی یک «آدمکش» است، پاسخ مثبت داد.

این اظهارات جنجالی بایدن ضربه‌ای مهلک بر پیکر شکننده روابط دو کشور وارد کرد؛ روابطی که در پی اتهام زنی‌های مکرر ایالات متحده علیه روسیه- از عملیات‌های نفوذ به سرکردگی پوتین و تضعیف کارزار انتخاباتی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ گرفته تا حمله هکری گسترده به شرکت رایانه‌ای «سولار ویندز» آمریکا و جایزه‌های روسیه برای کشتن نظامیان آمریکایی در افغانستان- دوران پرتنشی را تجربه می‌کند../مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر