logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۰۲۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

اطلاعیه وزارت بهداشت در خصوص آزمون استخدامی

اطلاعیه-وزارت-بهداشت-در-خصوص-آزمون-استخدامی-
وزارت بهداشت در اطلاعیه ای تاکید کرد: داوطلب آزمون استخدامی باید مدارک خود را به محل قبولی ارسال کند و در صورتی که نتوانند اظهارات خود را با مدارک ثابت کند، امتیاز اعمال شده وی حذف خواهد شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از وبدا، اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: در مرحله بررسی مدارک آزمون استخدامی بهمن ماه، داوطلب باید طبق خود اظهاری مرحله ثبت‌نام، کلیه مدارک و مستندات اظهارات خود را به محل قبولی ارائه کند و در صورتی که نتواند اظهارات خود را با مدارک مثبته ثابت کند، نمره و امتیاز اعمال شده وی حذف خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع کلیه شرکت کنندگان محترم آزمون ۱۳۹۹/۱۱/۲۴ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌رساند که در تمامی آزمون‌های استخدامی، ثبت اطلاعات بر اساس خود اظهاری متقاضی صورت می‌گیرد، (از جمله از مدرک تحصیلی، مشخصات شناسنامه‌ای و وضعیت ایثارگری، بومی و امتیاز کرونا در آزمون اخیر وزارت بهداشت).

بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا و همچنین بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، (مصوبه شورای توسعه) مراتب برخورداری از امتیاز کرونا در متن آگهی آزمون یادشده به صراحت اشاره شده و دستورالعمل و شیوه نامه اعطای امتیازات افرادی که در راستای وظایف و مأموریت‌های محوله مستقیماً در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماری کرونا (کووید ۱۹) فعالیت کرده باشند به صورت دقیق و شفاف به دانشگاه‌های علوم پزشکی و مؤسسات تابعه وزارت ابلاغ شده است. با توجه به حساسیت موضوع و لزوم دقت و صحت کامل در اعمال امتیاز کرونا کمیته‌ای متشکل از (رئیس، معاون، حراست، مسئول بازرسی دانشگاه و نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان) تعیین شده است که فرم مربوط به امتیاز کرونا به تأیید آن‌ها می‌رسد.

در مرحله بررسی مدارک، داوطلب باید طبق خود اظهاری مرحله ثبت نام، کلیه مدارک و مستندات اظهارات خود را به محل قبولی ارائه کند و در صورتی که نتواند اظهارات خود را با مدارک مثبته ثابت کند، نمره و امتیاز اعمال شده وی حذف خواهد شد و پس از حذف امتیازاتی که نتوانسته صحت آن را به اثبات برساند، نمره واقعی فرد مجدداً محاسبه خواهد شد.

با توجه به مراتب فوق داوطلبان توجه داشته باشند، دریافت کارنامه، دلیل بر قبولی نهایی نیست. همان‌گونه که در نمونه کارنامه قبولی نیز به این موضوع به شرح ذیل اشاره شده است: «این کارنامه صرفاً جهت اطلاع داوطلب صادر شده و هیچ گونه حقی برای استخدام داوطلب ایجاد نمی‌کند».

بر اساس تذکرات آگهی و شیوه‌نامه ارسالی، چنانچه در هر مرحله از مراحل استخدامی (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی و صدور حکم استخدامی) شواهدی دال بر عدم استحقاق داوطلب جهت برخورداری از امتیاز ویژه کرونا، امتیاز بومی و سایر امتیازات (مدرک تحصیلی، وضعیت نظام وظیفه، ایثارگری و…) به دست آید، ضمن کسر امتیاز مربوطه، مطابق با مفاد آگهی استخدامی با وی رفتار خواهد شد و ذینفع حق هیچ‌گونه اعتراضی نخواهد داشت. در صورت صدور گواهی خلاف واقع از سوی کارکنان و مسئولین مربوطه در این زمینه، مراتب از طریق واحدهای نظارتی وزارتخانه، هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و واحد حقوقی نیز پیگیری خواهد شد./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر