logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۰۲۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان:

592 پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی زنجان معرفی شد

592-پرونده-تخلفاتی-به-تعزیرات-حکومتی-زنجان-معرفی-شد
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه نظارت بر بازار زنجان همچنان ادامه دارد گفت: در مدت ۴۵ روز گذشته 592 پرونده تخلفاتی تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به تعداد پرونده‌های تشکیل شده در ایام پایانی سال اظهار کرد: طرح نظارت تا ۱۵ فروردین ادامه دارد که در ۴۵ روز گذشته نزدیک به ۶ هرار و ۸۰۰ مورد بازرسی از اصناف فعال در استان زنجان انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت ۵۹۲ مورد پرونده نیز در سطح استان تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه در مدت چند روز گذشته توزیع مرغ در استان زنجان با نظارت کامل انجام می‌شود تاکید کرد: در چند روز گذشته توزیع مرغ در استان زنجان بیش از ۹۰ تن انجام شده و حتی در برخی از روزها توزیع مرغ تا ۱۴۵ تن رسیده است.

وی تصریح کرد: بر روند توزیع مرغ در استان زنجان نظارت می‌شود.

مسلمی ابراز کرد: خروج مرع از استان زنجان ممنوع شده و ورودی‌ها توسط نیروی انتظامی به شدت رصد می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چرا مرغ قطعه بندی در بازار به وفور وجود دارد اما مرغ بسته بندی در بازار کم است عنوان کرد: قیمت قطعه بندی‌ها بالا است و فروش آن در بازار ضعیف بوده به همین خاطر احساس می‌شود قطعه بندی‌ مرغ در بازار خیلی بیشتر از مرغ بسته بندی است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه دومین موضوعی که در آستانه فرا رسیدن عید نوروز مورد توجه قرار گرفته بازار میوه است افزود: میوه به اندازه کافی در بازار استان زنجان وجود دارد.

وی یاد آور شد: قیمت میوه در بازار زنجان متعادل بوده و پرتقال با قیمت ۱۲ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

مسلمی اظهار داشت: سیب نیز از ۷ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۰ هزار تومان در سطح بازار زنجان در حال عرضه است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان زنجان با تاکید براینکه میوه تنظیم بازار نیز در حال حاضر در بازار توزیع می شود ادامه داد: فردا تا آخرین روز میوه تنظیم بازار توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه روغن مایع نیز به صورت مستمر توسط مباشرین انتخاب شده در سطح استان زنجان توزیع می‌شود بیان کرد: همچنان توزیع روغن تداوم دارد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر