logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۰۲۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

رای دادگاه شریفی، تخریب گران علیه قالیباف را رسوا کرد

رای-دادگاه-شریفی،-تخریب-گران-علیه-قالیباف-را-رسوا-کرد
دستیار رئیس مجلس نوشت: با نهایی شدن حکم پرونده هلدینگ یاس که آقای عیسی شریفی هم در آن نقش داشته، مهر رسوایی دیگری بر تخریب‌گران و جریان تحریف زده شد.

به گزارش موج رسا; محمد سعید احدیان دستیار رئیس مجلس نوشت:  با نهایی شدن حکم پرونده هلدینگ یاس که آقای عیسی شریفی هم در آن نقش داشته، مهر رسوایی دیگری بر تخریب‌گران و جریان تحریف زده شد و مشخص شد همه فضاسازی هایی که در این مدت صورت گرفته بود همانند اتهامات قبلی دروغ بوده است.

 در اطلاعیه اعلام حکم این پرونده که امروز منتشر شد مشخص است که این‌فساد در دادسرای نظامی بررسی و در نهایت حکم نیز توسط این دادگاه صادر شده است؛ این‌گزاره تاییدی دوباره بود بر اظهار نظر صریح سخنگوی قوه قضائیه که پیش از این تاکید کرده بود این پرونده ارتباطی با شهرداری تهران ندارد.

از این حکم مشخص شد که تخلف‌های رخ‌داده در مجموعه نیروهای مسلح بوده و ریالی از اموال شهرداری اختلاس نشده است (توجه شود در حکم صادر شده، اتهام اختلاس نیز میان عناوین اتهامی نیست).  با صدور این حکم همه کسانی که تلاش کرده اند این پرونده را به دروغ اختلاس چند هزار میلیارد تومانی از شهرداری تهران اعلام کنند،   باید پاسخگو باشند.

اعتراف دیرهنگام آقای میرلوحی عضو شواری شهر تهران مبنی بر شخصی بودن حکم آقای شریفی نیز به هیچ وجه از بار دروغ گویی‌های متعدد و تخریب‌های گسترده وی و دیگر اعضای شورای شهر تهران و جریان تخریب کم نمی کند و همه کسانی که مدعی شده اند از شهرداری تهران اختلاس صورت گرفته و به مدیر جهادی وابسته به نیروهای انقلاب تهمت زده اند، باید پاسخگو باشند.

چرا تخریب گران نام  «پرونده قائم مقام قالیباف» را انتخاب کردند؟

نکنه دیگر ان است که حکم منتشر شده نشان می‌دهد آقای شریفی متهم ردیف دوم این پرونده است. سوال بسیار مهمی که تاکنون هیچ کس به آن توجه نکرده این است که چرا تخریب گران نام  «پرونده قائم مقام قالیباف» بر این پرونده گذاشته اند. همچنین گرچه ۵۹۰ میلیارد تومان نیز عدد کوچکی نیست و به همین دلیل هم متهمین  علاوه بر اینکه اموال را استرداد کرده اند، با محکومیت مجموعه ۵۰ ساله روبرو شده اند، اما تخلف ۵۹۰ میلیارد تومانی که مربوط به هر ۳ متهم است کجا و اتهام جاسوسی و اختلاس ۵ هزار میلیاردی فقط شخص شریفی از شهرداری کجا!؟
 آیا این تصویرسازی‌خا جز برای بزرگنمایی و تخریب یک مدیر جهادی صورت گرفته است؟

  این یک واقعیت است که متاسفانه تخریب برای تهمت زنندگان هزینه زیادی ندارد و تا تخریب برای افراد هزینه زا نشود، تشویش افکار عمومی ادامه خواهد داشت. اکنون که  حکم نهایی شده است علاوه بر اینکه حق شکایت از همه تهمت زنندگان برای آقای قالیباف محفوظ است اما دستگاه قضایی نیز بعنوان مدعی العموم موظف است با تشویش کنندگان افکار عمومی برخورد قاطع داشته باشد.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر