logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۰۲۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

تیم‌های پلیس راه در محورهای مواصلاتی مستقر می‌شوند/ افزایش حجم تردد در محورهای استان زنجان

تیم‌های-پلیس-راه-در-محورهای-مواصلاتی-مستقر-می‌شوند-افزایش-حجم-تردد-در-محورهای-استان-زنجان
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال هستیم، گفت: حجم تردد در محورهای استان زنجان افزایش یافته است.

سرهنگ مهدی مینا‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید براینکه تیم‌های پلیس راه آمادگی کاملی برای استقرار در محورهای مواصلاتی زنجان دارند اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم حجم تردد‌ها در ایام عید امسال نسبت به سال گذشته که محدودیت‌ها اعمال می‌شد، بیشتر باشد.

وی با تاکید براینکه تا به امروز محدودیت تردد در استان زنجان اعمال نشده است بیان کرد: طرح نوروزی آغاز نشده اما نیروها پلیس راه آمادگی کاملی برای اجرای طرح نوروزی دارند.

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای پیشگیری از تخلفات رانندگی در محورهای استان زنجان انجام شده است افزود: با آغاز طرح نوروزی بلافاصله نیروها در محورهای استان زنجان مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز با رانندگان متخلف برخورد خواهد شد گفت: امیدواریم رانندگان همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد حوادث تلخی در ایام عید در استان نباشیم.

میناخانی با اشاره به فعال بودن پلیس نامحسوس در محورهای استان زنجان افزود: در ایام عید نیز تیم پلیس نامحسوس در محورهای استان مستقر شده و با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی ابراز کرد: از رانندگانی هم کا رفتار مشکوک داشته باشند تست اعتیاد و الکل گرفته می‌شود و در صورت مشاهده با راننده برخورد خواهد شد.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در محور ارتباطی ماهنشان یک دستگاه خودرو نیسان به دلیل عدم توجه به جلو از جاده خارج شده و منحرف شده بود که راننده خودرو مجروح شده و به بیمارستان منتقل شد گفت: در حال حاضر نیز تردد در محورهای استان جریان دارد و مشکل خاصی در استان زنجان نداریم. //ع  

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر