logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۰۱۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیات جودو استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا؛

رشته جودو مجوز فعالیت دریافت نکرده است

رشته-جودو-مجوز-فعالیت-دریافت-نکرده-است
رئیس هیات جودو استان زنجان با اشاره به عدم صدور مجوز فعالیت باشگاه‌ها برای رشته‌های ورزشی تَن‌به‌تَن از جمله جودو گفت: جودوی زنجان در صورت دایر بودن باشگاه‌ها حرف‌های زیادی در سطح ملی و بین‌المللی برای گفتن دارد.

مجتبی بیگلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تمرین ورزش جودو حتماً باید بر روی تاتامی باشد.

وی با بیان اینکه قیمت هر تخته تاتامی 70 میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل، تاسیس سالن خصوصی جودو مقدور ینست.

بیگلی با بیان اینکه سالن‌های دولتی نیز به دلیل تَن‌به‌تَن بودن رشته جودو مجوز فعالیت ندارند، افزود: جودوی زنجان در صورت دایر بودن باشگاه‌ها حرف‌های زیادی در سطح ملی و بین‌المللی هم در دفاع شخصی و هم در جودو برای گفتن دارد.

رئیس هیات جودو استان زنجان با بیان اینکه سالن‌های جودو زنجان، جزء سالن‌های برتر کشور بوده و کاملاً استاندارد هستند، گفت: طی صحبت‌هایی که با مدیر تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی جوانان داشتیم، مقرر شد که زنجان در صورت مساعد بودن موقعیت به لحاظ شیوع بیماری، میزبان اردوهای تیم ملی باشد.

وی اظهار داشت: زنجان در گذشته نیز 3 بار میزبان اردوی تیم‌های ملی در مقاطع مختلف بوده و 3 دوره نیز میزبان مسابقات قهرمان کشوری بوده است.

بیگلی در خصوص مسابقات سوپرلیگ جودو کشور با بیان اینکه تیمی از زنجان به این دوره از مسابقات اعزام نشده بود، خاطرنشان کرد: آقای حامد مصطفوی، داور بین‌المللی جودو که افتخار بزرگی برای استان زنجان است به این مسابقات دعوت شده بود.

رئیس هیات جودو استان زنجان افزود: مصطفوی، فینال مسابقات سوپرلیگ جودو کشور را قضاوت کرد که به صورت زنده پخش می‌شد.

وی با اشاره به لغو شدن اکثر مسابقات و تعطیلی تمرینات رشته جودو پس از شیوع کرونا گفت: رشته‌های تَن‌به‌تَن، مجوز تمرین ندارند.

بیگلی اظهار داشت: مسابقات قهرمان کشوری که مقرر بود 17 اسفندماه سال جاری در ارومیه برگزار شود به دلیل نارنجی بودن وضعیت کرونایی این شهرستان لغو شد.

رئیس هیات جودو استان زنجان با اشاره به منطقه‌بندی استان‌ها خاطرنشان کرد: زنجان در منطقه یک با استان‌های قزوین، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و گیلان قرار دارد.

وی با اشاره به دعوت از آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو به زنجان طی ماه‌های گذشته گفت: نشست منطقه‌ای با حضور رئیس فدراسیون و روسای هیات‌های جودو استان‌های منطقه یک به میزبانی زنجان برگزار شد.

بیگلی با بیان اینکه با حضور رئیس فدراسیون از ورزشکارانی که در سال گذشته مقام آورده بودند، تجلیل شد، خاطرنشان کرد: استان زنجان 2 سال متوالی هم در مسابقات دفاع شخصی و هم قهرمان کشوری جودو به مقام اول کشور دست یافته که از مدال‌آوران این مسابقات تجلیل به عمل آمد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر