logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۰۱۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌و‌گو با موج رسا خبرداد

برگزاری اعیاد شعبانیه و ویژه برنامه تحویل سال در حسینیه اعظم زنجان

برگزاری-اعیاد-شعبانیه-و-ویژه-برنامه-تحویل-سال-در-حسینیه-اعظم-زنجان
مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: جشن اعیاد شعبانیه و ویژه برنامه تحویل سال در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

مجتبی شهامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و امام سجاد (ع)، ویژه برنامه در حسینیه اعظم زنجان به مدت سه شب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های جشن شعبانیه از فردا در حسینیه اعظم زنجان آغاز می‌شود، افزود: این برنامه به صورت زنده و ضبط شده در فضای مجازی پخش می‌شود.

این مسئول بیان داشت: همچنین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز با حضور حداقلی مردم این مراسم در حسینیه اعظم زنجان برگزار و سخنران این مراسم شیخ مصطفی کرمی است.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از مدیحه سرایی مادحین زنجان و کشوری در این مراسم خبرداد و گفت: این برنامه هر شب در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

شهامی با اشاره به توزیع یک هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان از سوی حسینیه اعظم زنجان با اولویت اطراف این حسینیه، گفت: توزیع بسته‌ها از هفته گذشته آغاز شده و تا آخر این هفته به اتمام می‌رسد.

وی از برگزاری ویژه برنامه تحویل سال در حسینیه اعظم زنجان خبرداد و افزود: این مراسم بعد از نماز ظهر آغاز می‌شود و ویژه برنامه‌های مختلفی در این زمینه پیش‌بینی شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر