logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۰۱۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راهداری زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد؛

کاهش 80 درصدی عرضه لاستیک با ارز دولتی در استان زنجان

کاهش-80-درصدی-عرضه-لاستیک-با-ارز-دولتی-در-استان-زنجان-
معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: نسبت به سال گذشته عرضه لاستیک با ارز دولتی، حدود 80 درصد کاهش یافته است.

علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر کمبود عرضه لاستیک با ارز 4 هزار و 200 تومانی از مشکلات رانندگان استان زنجان است که نیاز است این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار میزان توزیع لاستیک با ارز ترجیحی 4 هزار و 200 تومانی در 10 ماهه امسال در مقایسه با سال 98 کاهش 80 درصدی دارد، افزود: لاستیک با ارز ترجیحی امسال کمتر در اختیار رانندگان قرار گرفت.

این مسئول بیان داشت: دلایل متعددی برای کاهش عرضه لاستیک با ارز ترجیحی وجود دارد که عدم تمایل لاستیک فروشان برای فروش لاستیک با قیمت ارز ترجیحی یکی از مشکلات در این زمینه محسوب می‌شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: کمبود و گرانی قطعات یدکی یکی دیگر از مشکلات رانندگان زنجانی است که در جلسات مختلف مشکلات مطرح شده است و امیدواریم به زودی این مشکلات حل شود.

وی با اشاره به اینکه امسال روغن مورد نیاز رانندگان از سوی اتحادیه تعویض روغنی‌ها و انجمن صنفی رانندگان زنجان در استان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با حضور حوزه اقتصادی استان برای رفع مشکلات رانندگان استان زنجان در زمینه کمبود لاستیک و روغن برگزار شده است که مشکلات پیگیری و حل می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر