logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۰۱۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

تصویب سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج توسط رهبرانقلاب

تصویب-سند-۱۰-ساله-اعتلای-بسیج-توسط-رهبرانقلاب
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با پیگیری‌های مجدانه سردار سلامی، سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج مبتنی بر بیانیه گام در سال ۹۹ تدوین شد.

به گزارش موج رسا; سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز (یکشنبه ۲۴ اسفند) در چهارمین اجلاسیه اساتید شبکه تربیتی بسیج گفت: از عنایات فرمانده کل سپاه در شکل‌گیری بسیج نوین برای تحقق اهداف گام دوم و توجه ویژه به موضوع تعلیم و تربیت در شکل‌گیری این بسیج نوین سپاسگزارم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: با پیگیری‌های مجدانه سردار سلامی، سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج مبتنی بر بیانیه گام در سال ۹۹ تدوین شد و در دوسه هفته گذشته توسط رهبر معظم انقلاب تصویب شد و توسط سپاه به سازمان بسیج برای پیاده‌سازی ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه طبق تأکید رهبر انقلاب این سند  باید در ده سال آینده پیاده شود، اظهار داشت: رهبر انقلاب تدابیری را برای تحقق این سند اندیشیده‌اند که بسیار راهگشاست.

سلیمانی، مهم‌ترین بخش سند ده ساله اعتلای بسیج را  تعلیم و تربیت دانست و گفت: در این سند، نگاه عمیقی به موضوع تعلیم و تربیت هم در بسیج و هم در جامعه شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما بسیج‌ را سازمان و تشکیلات تحقق بیانیه گام دوم می‌دانیم، گفت: رسالت بسیج پیاده‌سازی نرم‌افزارهای نظام است.

سلیمانی درباره سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج گفت: در بخش تعلیم و تربیت ۶ سیاست‌ اصولی و ۱۹ اقدام اساسی مشخص شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در این سند، سیر تربیتی لحاظ شده که از کودکی تا سنین پایانی عمر را دربر می‌گیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر