logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۰۱۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

توسعه مرکز استان زنجان نباید مانعی برای پیشرفت سایر شهرستان‌ها شود

توسعه-مرکز-استان-زنجان-نباید-مانعی-برای-پیشرفت-سایر-شهرستان‌ها-شود
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه مرکز استان نباید مانعی برای پیشرفت سایر شهرستان‌ها شود، گفت: 9۰ درصد ادارات شهرستان خدابنده خودرو ندارند.

به گزارش موج رسا; البرز حسینی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهار داشت: دهه آخر اسفندماه مزین به مناسبت‌های بزرگ دینی است که مجلس در کنار دولت تدبیر دارد تا بتوانیم در زمان باقی مانده از عمر دولت و دولت آتی فعالیت‌های مثمر ثمری انجام شود.

وی ادامه داد: با وجود همه زحمات انجام شده در استان زنجان اعداد و ارقام ارائه شده در جلسات فاصله بسیاری با وضعیت شهرستان خدابنده دارد.

این مسئول با بیان اینکه در ارائه آمارها باید برش استانی مورد توجه باشد، افزود: همه استان ابهر و مرکز استان نیست باید مشکلات سایر شهرستان‌ها نیز مورد توجه باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شهرستان خدابنده یک اداره با سه پرسنل با یک پراید فعالیت می‌کنند که با توجه به گستردگی این شهرستان جوابگوی نیاز نیست.

حسینی افزود: مشکلات عدیده‌ای از حیث نیروی انسانی و ساختار اداری در شهرستان خدابنده وجود دارد و از نظر چارت سازمانی همه جایگاه‌های ادارت خالی است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم شهرستان خدابنده به شدت معترض ساختار اداری شهرستان هستند، بیان داشت: از نظر  سخت افزاری نیز ادارات این شهرستان در مضیقه هستند.

حسینی بیان داشت: نظام فامیل سالاری در نظام اداری وجود دارد که این امر موجب ناکارآمدی ساختار اداری می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد ادارات خدابنده خودرو ندارند، گفت:  درمانگاه این شهرستان که روزانه تعداد بیشماری مراجعه دارد تنها یک چشمه سرویس بهداشتی دارد. 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه‌های صنعت و کشاورزی اقدامات خوبی در استان انجام شده است اما شهرستان خدابنده از این توسعه محروم است.

فتح‌الله حقیقی در ادامه این جلسه، اظهارداشت: با همه ناملایمات، مسائل و مشکلات گذشت اگر چه سال خاصی از نظر شدت تحریم‌ها و انتشار بیماری کرونا بود.

وی با بیان اینکه خودم در عمل در خدمت مردم بودم و چندین برابر بسیاری از مسئولان در میدان حضور داشته‌ام، افزود: نتیجه مدیریت منسجم این بود که موجب شد تا بیکاری پنهان به وجود آید.

این مقام مسئول بیان داشت: صادرات استان زنجان نسبت به سال گذشته ۲۱.۸ درصد افزایش داشته است.

استاندار زنجان گفت: ورود موقت استان به ۲۵۰ هزار تن رسیده است که بر اساس آمار رقم قابل توجهی محسوب می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر