logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۰۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس سازمان بسيج سازندگي استان زنجان خبر داد

اعزام 16700 جهادگر به مناطق مختلف استان زنجان

اعزام-16700-جهادگر-به-مناطق-مختلف-استان-زنجان-

رئيس سازمان بسيج سازندگي استان زنجان گفت :در سال جاری به منظور ارائه خدمات مطلوبتر به اقشار مختلف و محرومان در استان زنجان 16 هزار و 700 جهادگر اعزام می شوند.

فرهاد امندي امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: در سال جاري نيز طبق برنامه‌ ريزي صورت گرفته برنامه های جهادی در استان پیگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۶ هزار و ۷۰۰ جهادگر به مناطق مختلف اعزام می شوند، تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است.

رئيس سازمان بسيج سازندگي استان زنجان خاطرنشان کرد: یک هزار و 100 نفر نیز در سال جاری در زمینه اقتصاد مقاومتی فعالیت های لازم را انجام می دهند.

امندی با بیان اینکه در سال جاری با توجه به نامگذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تسهیلات لازم به طرح های اقتصاد مقاومتی داده می شود، بیان داشت: فعاليت‌ هاي حوزه اقتصاد مقاومتي در سه زمينه ارائه آموزش، ارائه تسهيلات و همچنين بازاريابي انجام مي‌ شود.

این مسئول بیان داشت: طي سال گذشته دو هزار و ۳۰۰ نفر تحت آموزش‌ هاي رايگان در رابطه با مشاغل اقتصاد مقاومتي قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه ۷۲۰ نفر نيز در راستاي راه ‌اندازي فعاليت خود تسهيلات مورد نياز را دريافت كردند،افزود: امسال نیز تسهیلات به متقاضیان ارائه می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر