logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۰۱۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

محققان: زنان باردار مبتلا به کرونا در خطر نیستند

محققان:-زنان-باردار-مبتلا-به-کرونا-در-خطر-نیستند
نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، زنان باردار مبتلا به کرونا در معرض خطر سقط جنین، مرده‌زایی یا بچه دار شدن با وزن کم نیستند.

به گزارش موج رسا;  به نقل از دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد، زنان باردار مبتلا به کرونا در معرض خطر سقط جنین، مرده‌زایی یا بچه دار شدن با وزن کم نیستند.

تحقیقات امپریال کالج لندن سوابق پزشکی ۴ هزار و ۴ زن را مورد مطالعه قرار داد؛ در این مطالعه هیچ نوزادی به دلیل  ابتلا به کووید ۱۹ فوت نکرده و خطر برای مادران نیز متوسط ​​است.

سرویس سلامت همگانی در اقدامی محتاطانه زنان باردار را در گروه «بالینی آسیب پذیر» قرار داد؛ یک مطالعه نشان داده زنان بارداری که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند سقط جنین یا مرده‌زایی یا زایمان نوزادی با وزن کم هنگام تولد ندارند.

این تحقیق چندین هزار زن باردار در انگلیس و ایالات متحده را شامل شد و نشان داد که کووید خطر بروز خطر در بارداری را افزایش نمی‌دهد، اما همچنان کمبود شواهد با کیفیت برای اثبات خطرناک بودن یا نبودن ادامه دارد.

به نظر می‌رسد کودکان به سختی با این ویروس مریض می‌شوند، مگر اینکه از قبل دچار مشکلات شدید سلامتی شده باشند؛ مطالعه جدید انجام شده توسط امپریال کالج لندن، در مورد نوزادان و نوزادان تازه متولد شده نیز همین مسئله را نشان می‌دهد؛ در این مطالعه هیچ نوزادی به دلیل کرونا جان خود را از دست نداد و فقط حدود ۱۰ درصد آنها پس از تولد مبتلا به این ویروس بودند.

اگرچه زنان در صورت ابتلا به کووید بیشتر از دیگران در معرض مرگ قرار می‌گرفتند، اما این خطر همانند یک زن غیر باردار بود که نشان می‌دهد کودک آنها عاملی برای مرگ در اثر این بیماری نیست./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر