logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۰۱۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

میوه شب عید از دوشنبه هفته آینده توزیع می‌شود/ ذخیره یک هرار تن میوه در زنجان

میوه-شب-عید-از-دوشنبه-هفته-آینده-توزیع-می‌شود-ذخیره-یک-هرار-تن-میوه-در-زنجان
رئیس سازمان صمت استان زنجان از ذخیره سازی یک هزارتن میوه شب عید در زنجان خبرداد و گفت: میوه تنظیم بازار از دوشنبه هفته آینده توزیع می‌شود.

ناصر فغفوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه میوه به اندازه کافی ذخیره شده و مشکلی در تامین نیاز بازار وجود ندارد اظهار کرد: تامین میوه به دلیل ممنوعیت صادرات به راحتی انجام می‌شود.

وی با تاکید براینکه برای جلوگیری از افزایش قیمت سیب و پرتقال جلوی صادرات آن گرفته شد تصریح کرد: به هر اندازه‌ای که نیاز داشته باشیم می‌توانیم از سایر استانها تهیه کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه امسال میوه به اندازی کافی در بازار خواهد بود گفت: صادرات موجب کاهش میوه در بازار می‌شد.

وی با اشاره به اینکه کیفیت میوه‌های خریداری شده تنظیم بازار بسیار مناسب است ابراز کرد: سیب‌ها از نوع سیب‌های اشنویه و پرتقال نیز از تنکابن خریداری شده است.

فغفوری با بیان اینکه میوه‌های مورد نیاز خریداری شده و در انبار ذخیره شده است ادامه داد: توزیع میوه توسط واحدهای صنفی که دارای پروانه میوه فروشی هستند انجام می‌شود.

وی با تاکید براینکه هنوز قیمت میوه‌های شب عید مشخص نشده است عنوان کرد: تا روز یکشنبه هفته آینده قیمت‌ها تعیین خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت: قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار براساس قیمت بازار میوه تره بار تعیین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: میوه تنظیم بازار به عنوان رقیب میوه فروشان نیست و هدف از توزیع این میوه‌ها به منظور تنظیم قیمت‌های بازار است و تعداد مراکز توزیع میوه نیز به اندازه کافی در نظر گرفته شده تا از تجمع مردم هم جلوگیری شود./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر