logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۰۱۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان:

داوطلبان انتخابات شوراها ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند

داوطلبان-انتخابات-شوراها-ثبت‌نام-خود-را-به-روزهای-آخر-موکول-نکنند
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر در استان زنجان ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر از امروز همزمان با سراسر کشور در استان زنجان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام کاندیداها تا هفت روز آینده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: داوطلبان این دوره انتخابات می‌توانند به چهار روش در انتخابات ثبت نام کنند.

این مسئول بیان داشت: همه تمهیدات برای ثبت‌نام فراهم است داوطلبان از طریق نصب اپلیکشین در موبایل یا کامپیوتر شخصی به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت مجازی در این دوره انتخابات کاندیداتوری خود را اعلام می‌کنند.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در صورتی که داوطلبان موفق به ثبت‌نام از طریق اپلکیشن نشوند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا با مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها در این دوره از انتخابات کاندید شوند.

مرادی یادآور شد: زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام کاندیداها  تمدید نخواهد شد و ضروری است داوطلبان ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی با بیان اینکه اخذ گواهینامه سوء پیشبنه برای داوطلبان ضروری است، افزود: امروز ثبت‌نام حضوری نداشتیم و هنوز آمارکلی در این زمینه گزارشگیری نشده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر