logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۰۰۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان تاکید کرد

اجرای طرح‌ تفصیلی در شهرهای استان زنجان

اجرای-طرح‌-تفصیلی-در-شهرهای-استان-زنجان
استاندار زنجان با تاکید براجرای طرح‌ تفصیلی در شهرهای استان زنجان گفت: این طرح‌ در شهرهای استان باید هر چه زودتر عملیاتی شوند.

به گزارش موج رسا; فتح اله حقیقی امروز در جلسه شورای شهرداران با بیان اینکه اجرای طرح تفصیلی جامع در شهرهایی که فاقد این بودند در دستور کار گرفته است اظهار کرد: این طرح ها در قیدار، خرمدره و ابهر اجرا می‌شود.

وی با تاکید براینکه همه شهرهای استان زنجان باید طرح تفصیلی داشته باشند تصریح کرد: باید هر چه سریعتر این طرح‌ها برای اجرا ابلاغ شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه نباید این طرح‌ها در اجرا به تعویق بیفتد عنوان کرد: این موضوع مصوبه این جلسه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه زنجان فاقد طرح تفصیلی بود و طرح توسعه منطقه شمال شرقی متوازن نبود ادامه داد: این موضوع می‌توانست در آینده مشکلاتی را برای زنجان ایجاد کند.

حقیقی این مشکلات با طرح جامع شهری زنجان حل و فصل شده است بیان کرد: دو شهر قیدار نیز کلا این طرح‌ها را نداشتند که انجام شده اما ابلاع و عملیاتی کردن این طرح‌ها باید هر چه زودتر اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه با بیان اینکه در ابهر به دلیل برداشت‌های بی‌رویه از آب‌های زیرزمینی مشکلات زیادی داریم اظهار داشت: باید به این موضوع توجه جدی شود و در انتقال آرامستان ابهر به بیرون از شهر اقدام با ارزشی بوده است.

استاندار ‌زنجان در ادامه با بیان اینکه در زرین آباد کارهای بسیار خوبی انجام شده است یاد آور شد: اقدامات خوبی در این شهر در دستور کار قرار دارد و برخی از اقدامات نیز به سرانجام رسیده است و تجهیز فرهنگ سرای این شهر از جمله اقدامات در حال اجرا در این شهر است.

وی با تاکید براینکه یکی از اقداماتی که در ماهنشان و استان پیگیری می کردیم موضوع اینترنت پر سرعت بود گفت: ۶۴ درصد از روستاهای استان زنجان به اینترنت پرسرعت مجهز بودند که این موضوع در دستور کار گرفت و در حال حاضر این تعداد به ۸۴ درصد رسیده است.

حقیقی خاطر نشان کرد: تا پایان فروردین ماه ۱۰۰ درصد روستاهای استان زنجان به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند.

وی با بیان اينکه توسعه اینترنت پرسرعت در روستاهای ماهنشان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است تاکید کرد: برای محرومیت زادیی ماهنشان برنامه ریزی شده و مطالعه شده است و همه برنامه‌های محرومیت‌زادیی در این شهرستان مشخص شده است.

استاندار زنجان خاطر نشان کرد: پذیرایی از میهمانان نوروزی را در تعطیلات امسال نخواهیم داشت چرا که اوضاع خوبی برای پذیرایی از میهمانان عید نداریم.

حقیقی با بیان اینکه انتظار داریم شهرداران همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد شیوع دوباره کرونا در استان نباشیم بیان کرد: برای ثبت نام انتخابات نزدیک می شویم از شوراها و شهرداران انتظار دارم با تمام قدرت کارهای خود را پیش بگیرند.

وی بیان کرد: تا زمانی که هستیم باید نسبت به تعهدات خود عمل کنیم و شوراها و شهرداران حق ندارند کوچکترین تزلزلی در کارهایشان داشته باشند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر