logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۰۰۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان:

جشن عید مبعث به صورت مجازی برگزار می‌شود

جشن-عید-مبعث-به-صورت-مجازی-برگزار-می‌شود
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: جشن عید سعید مبعث همراه با کرسی تلاوت قرآن کریم شامگاه چهارشنبه (شب عید) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

غلامرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جشن عید سعید مبعث به عنوان یک برنامه فرهنگی- قرآنی در شامگاه چهارشنبه (20 اسفندماه- شب عید) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری این مراسم از ساعت 21 تا 22 خواهد بود، خاطرنشان کرد: کرسی تلاوت قرآن در محل دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود.

نظری با بیان اینکه این برنامه با دعوت از قاریان و مداحان مشهور شهر زنجان برگزار خواهد شد، افزود: پس از کرسی تلاوت قرآن کریم، گروه سرود و تواشیح به اجرای برنامه پرداخته و در ادامه مداحان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید مبعث به مولودخوانی خواهند پرداخت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: به قید قرعه از 10 نفر از حاضران آنلاین (پخش زنده) این مراسم با تقدیم هدایایی، تقدیر خواهد شد.

وی اظهار داشت: این مراسم به صورت مجازی و فقط از طریق صفحات مجازی شبکه‌های اجتماعی سامزان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و دارالقرآن کریم پخش خواهد شد که اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت می‌پذیرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در خصوص برنامه‌های اعیاد شعبانیه و عید نوروز این سازمان گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی هنوز تکلیف این برنامه‌ها مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری برنامه‌ها هم به صورت مجازی و هم به صورت میدانی همزمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم، اظهار داشت: نحوه برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهرداری در اعیاد شعبانیه و عید نوروز بستگی به نظرات کارشناسان بهداشتی دارد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر