logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۰۰۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

ساخت سریال شهید شهریاری پایان یافت/ کنگره ۳۵۳۵ شهید در تراز پایتخت شور و شعور حسینی برگزار می‌شود

ساخت-سریال-شهید-شهریاری-پایان-یافت-کنگره-۳۵۳۵-شهید-در-تراز-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-برگزار-می‌شود
استاندار زنجان گفت: در حال حاضر ساخت سریال شهید شهریاری به پایان رسیده است و قرار است این سریال در سال ۱۴۰۰ از شبکه‌های ملی پخش شود.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در کنگره ملي لشکر فرشتگان ۱۷۰۰۰ زنان شهيده، اظهارداشت: در آستانه ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت روز شهدا قرارداریم که برنامه‌های مختلفی به همین منظور در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاربی کنگره فرشتگان تاریخ سازان در پایتخت شور و شعور حسینی، ادامه داد: از ۳۵۳۵ شهید استان زنجان ۴۱ شهیده تقدیم نظام اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه استان زنجان ۷۲ جانباز  زن را تقدیم نظام اسلامی کرده است، ادامه داد: اولین راهپیمایی زنان کشور علیه رژیم طاغوت از سوی بانوان استان زنجان برگزار شد.

این مسئول یادآورشد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره و تکریم شهدای استان زنجان، نهضت دیدار با خانواده‌های شهدای استان زنجان در سال گذشته انجام شد.

استاندار زنجان با اشاره به تشکیل تیم‌های ۲۲ گانه برای دیدار با خانواده‌های شهدای استان زنجان، ابراز کرد: در یک بازه زمانی مشخص این دیدارها انجام شد.

حقیقی از برقراری حق پرستاری از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبرداد و گفت: پالایش سلامت جانبازان در استان زنجان به صورت هدفمند انجام می‌شود.

 وی بیان داشت: در حال حاضر ساخت سریال شهید شهریاری به پایان رسیده است و قرار است این سریال در سال ۱۴۰۰ از شبکه‌های ملی پخش شود.

این مقام مسئول یادآور شد: تمهیدات لازم برای برگزاری گنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان انجام شده است تا این کنگره در تراز پایتخت شور و شعور حسینی برگزار شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه یوم‌العباس زنجانی‌ها سالانه پذیرای ۶۰۰ هزار نفر از استان، کشور و کشورهای همسایه است، گفت: امسال به منظور پیشگیری از ویروس کرونا این مراسم برگزار نشد و مردم همیشه در صحنه زنجان، ۳۵ میلیارد تومان در قالب رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان کمک کرد.

حقیقی اظهار کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا نیز در قالب کمیته سالمندان خدمات لازم به پدران و مادران شهدا و جانبازان ارائه شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر