logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۰۰۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

رشد بی‌رویه ساخت و سازها در شمال و شرق زنجان موجب عدم توسعه غرب شده است

رشد-بی‌رویه-ساخت-و-سازها-در-شمال-و-شرق-زنجان-موجب-عدم-توسعه-غرب-شده-است
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: رشد بی‌رویه در شمال و شرق زنجان موجب عدم توسعه در غرب زنجان شده است

مسعود بیات منش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: توازن بخشی به غرب و شرق زنجان یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان است.

وی با بیان اینکه رشد بی‌رویه در شمال و شرق زنجان موجب عدم توسعه در غرب زنجان شده است، افزود: در این زمینه برخی ارگان‌های دولتی و تعاونی گلشهر نقش برجسته‌ای دارند.

این مسئول ادامه داد: سودجویان و دلالان در بخش مسکن وارد معرکه شده بودند که این امر موجب رشد نا متوازن شهر شده و سرمایه‌ها به یک سمت هدایت و بازار نامتعادل می‌شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با اجرای طرح با اقدام ملی مسکن که بخشی از آورده آن توسط مردم و بخشی دیگر از سوی دولت است، شهر زنجان به توازن در بخش مسکن می‌رسد.

بیات منش بیان داشت: همه سرمایه‌گذاری‌های بخش مسکن به عنوان آورده دولت با منابع شخصی وزارت مسکن و شهرسازی اتفاق می‌افتد که در استان زنجان بیش از 15 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقئدام ملی مسکن احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان در زمینه موجب تکمیل زیربنا مشکلاتی وجود داشت که با مسکن مهر حل نشده است، ادامه داد: در نظر داریم بیشترین شهرسازی با بالاترین کیفیت در غرب زنجان با ارزش افزوده لازم ایجاد شود تا شهر از نظر شکل و ظاهر به یک تعادل برسد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری مطلوب و دسترسی مردم به خدمات شهری حق شهروندان است تا در آینده شهر خوب برای شهروندان داشته باشیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر