logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۰۰۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبرداد

دیدار با خانواده‌های شهدا به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید زنجان

دیدار-با-خانواده‌های-شهدا-به-مناسبت-برگزاری-کنگره-3535-شهید-زنجان
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان انجام می‌شود که ضروری است این دیدار از روز شهید پایه‌گذاری شود.

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در دو کمیته تکریم و تجلیل و جمع‌آوری آثار شهدا فعالیت‌های خود را انجام می‌‌دهد.

وی با بیان اینکه لوح تقدیر و تندیس کنگره 3535 شهید استان زنجان در دیدار با خانواده‌های شهدا تقدیم می‌شود، افزود: امیدواریم دیدار با خانواده‌های شهدا همزمان با روز بزرگداشت شهید در استان آغاز شود.

این مسئول بیان داشت: همه شهدای استان زنجان بر اساس منطقه، ملیت، قومیت و صنف تقسیم‌بندی شده‌اند و بیش از 600 شهید استان زنجان خارج از استان بوده‌‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه دیدار از خانواده‌های شهدا در قالب کمیته تکریم انجام می‌شود، ادامه داد: دیدار با پدر و مادر شهدا و همسران شهدا از اولویت‌ها محسوب می‌شود.

کاظمی از جمع‌آوری بیش از 160 هزار محتوا از آثار شهدا، تاریخ شفاهی و مصاحبه والدین شهدا خبرداد و گفت: از ابتدای سال آینده همه فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران به اسم و پیوست کنگره ملی شهدا انجام می‌شود.

وی از الکترونیکی شدن جمع‌آوری عکس‌ها و وصیت‌نامه شهدا خبرداد و گفت: به ایثارگران استان برای ارائه آثار برای کنگره فراخوان داده شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر