logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۰۰۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

مقدمات برگزاری انتخابات شوراها در زنجان فراهم شده است/ آغاز ثبت‌نام‌ها از 20 اسفند

مقدمات-برگزاری-انتخابات-شوراها-در-زنجان-فراهم-شده-است-آغاز-ثبت‌نام‌ها-از-20-اسفند
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری انتخابات شوراها در زنجان فراهم شده است گفت: ثبت نام شورای شهرها از بیستم اسفند آغاز می‌شود.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با بیان اینکه با توجه اینکه در وضعیت سخت کرونایی قرار داریم شرایطی را فراهم کردیم که کاندیداها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به ستاد انتخاباتی مراجعه ‌کنند اظهار کرد: در حال حاضر تمهیدات برای ثبت نام کاندیداهای شورای شهر در زنجان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ثبت نام کاندیداها به صورت غیر حضوری انجام می‌شود و کاندیداها می توانند از طریق دفاتر پیشخوان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه ثبت نام کاندیداها از ۲۰ اسفندماه در زنجان آغاز شده و تا ۲۷ ادامه خواهد داشت بیان کرد: اگر بازگذاریها ناقص بود داوطلبین در پیشخوان‌های دولتی می‌توانند نسبت به تکمیل آنها اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه هماهنگی‌های لازم با ستاد انتخاباتی استان و کشور انجام شده است عنوان کرد: تجهیزات مورد نیاز برای ثبت نام کاندیداها را تهیه کردیم و آمادگی کامل برای آغاز ثبت نام از بیستم اسفند ماه در زنجان داریم.

عسگری با بیان اینکه ثبت نام‌ها در دو مرحله انجام می‌شود ادامه داد: مرحله اول از بیستم تا بیست و ششم اسفند ماه خواهد بود که در این ایام ثبت نام شورای اسلامی شهرهای ارمغانخانه، زنجان و نیک‌پی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مرحله دوم از ۱۸ فروردین ماه برای ثبت نام شوراهای روستاها در نظر گرفته شده است و ثبت نام شورای روستاها در محل بخشداریها انجام خواهد بود.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه کاندیداهای شورای روستاها هم می‌توانند پیش ثبت‌نام خود را به صورت اینترنتی انجام دهند ادامه داد: داوطلبین بعد از دریافت کد رهگیری به بخشداریها مراجعه خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: امسال انتخابات به صورت ترکیبی حضوری و غیرحضوری بوده و بخش‌هایی به صورت الکترونیکی خواهد بود.

عسگری با بیان اینکه اخذ رای به صورت حضوری خواهد بود ابراز کرد: با توجه به اینکه تعداد روستاهای زنجان بالا است، تعداد ثبت نام کنندگان در روستاها نیز بالا خواهد بود.

فرماندار زنجان تاکید کرد: از ثبت نام کنندگان درخواست داریم ثبت نام‌های خود را از همان روزهای نخست انجام دهند تا در روزهای پایانی مشکلی در روند ثبت نام‌ها و پروتکل‌های بهداشتی نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: داوطلبین در این دوره برای ثبت نام حتما باید برگه عدم سوء پیشینه خود را به همرا داشته باشند./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر