logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۰۰۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان زنجان:

تیم کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان زنجان نایب‌قهرمان لیگ برتر شد

تیم-کونگ‌فو-و-هنرهای-رزمی-استان-زنجان-نایب‌قهرمان-لیگ-برتر-شد
رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان زنجان گفت: تیم هیات کونگ‌فو این استان موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی مسابقات مجازی لیگ برتر کشور در رده سنی بزرگسالان شد.

محمد حدادیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه لیگ‌ها کونگ‌فو اظهار داشت: این مراسم امروز در تهران برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، لیگ برتر آقایان خانم‌ها را امسال به صورت مجازی در بخش ممای (اجرای تکنیک) برگزار کرد که در 18 تیم در بخش آقایان و 17 تیم در بخش خانم‌ها در این مسابقات شرکت داشتند.

حدادیان افزود: در لیگ برتر امسال و در بخش مردان، تیم‌های هیات کونگ‌فو خراسان رضوی، هیات کونگ‌فو استان زنجان و کونگ‌فو توآی همدان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان زنجان با بیان اینکه تیم زنجان با یک مربی و یک سرپرست در این مسابقات شرکت کرده بود، گفت: 5 بازیکن شامل حمید اسکندری، رضا کابلی، علی سعیدی، مهدی خادمی و ایرج نظری نیز اعضای تیم زنجان بودند و حمید اسکندری به عنوان فنی‌ترین بازیکن آناتوآ انتخاب شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به صورت مجازی و در 3 فرم استاندارد فدراسیون برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسابقات به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار شد به طوری که تیم‌ها، فیلم حرکات ورزشی اعضای خود را به فدراسیون ارسال کرده بودند.

حدادیان در خصوص خسارت‌های دوران کرونا به ورزشکاران و مربیان خاطرنشان کرد: با توجه به این که منبع اصلی درآمد بعضی از مربیان از محل ورزش بود، متحمل خسارت سنگین مالی در دوران کرونا شدند.

رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان زنجان اظهار داشت: با توجه به تداوم ویروس کرونا این موضوع، ورزشکاران و مربیان را از نظر مالی، دچار مشکلات و ضررهای فراوانی کرد که جای تامل دارد و حمایت مسئولان را می‌طلبد.

وی در خصوص استفاده مربیان و ورزشکاران کونگ‌فو از تسهیلات مشاغل آسیب‌دیده از کرونا خاطرنشان کرد: تعدادی از باشگاه‌ها و مربیان این تسهیلات را دریافت کردند اما همه آن‌ها نمی‌توانستند شرایط وام از قبیل ضمانت را اجابت کنند ضمن اینکه تسهیلات پرداختی، پاسخگوی خسارت‌های مادی نبود زیرا بیماری تداوم یافت و میزان خسارت‌ها خیلی زیاد است.

حدادیان افزود: هنوز هم که هنوز است، مجوز فعالیت باشگاه‌های کونگ‌فو صادر نشده و مربیان تاکنون بیکار هستند.

رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان زنجان گفت: در حالی مجوز فعالیت باشگاه‌ها را نمی‌دهند که بارها اعلام کرده‌ایم که حاضریم رعایت پروتکل‌ها و توصیه‌های بهداشتی در باشگاه‌ها را به صورت داوطلبانه مدیریت و کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه سالن و فضای هیات‌ها و باشگاه‌ها وسیع بوده و کوچک و محصور نیستند، اظهار داشت: این امکان وجود دارد که تهویه مناسب در سالن‌ها صورت گرفته و با تعداد محدودی، تمرینات را انجام داد.

حدادیان با اشاره به خسارت‌های روحی و جسمی وارد شده به ورزشکاران در طول بیش از یک سال گذشته خاطرنشان کرد: می‌توان در کنار صدور مجوز فعالیت باشگاه‌ها کمیته‌ای هم برای نظارت و رصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شود تا مردم از ورزش، فاصله نگیرند.

وی تصریح کرد: تمرین و انجام برخی رشته‌های ورزشی تخصصی در پارک‌ها وجود ندارد و نیازمند سالن ورزشی است.

حدادیان ابراز کرد: می‌توان با برگزاری جلسات مکرر و اندیشیدن تدابیر لازم ضمن بازگشایی باشگاه‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نفرات محدود از شرایط موجود نیز نهایت بهره را برد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر